srijeda, 21.03.2012.

drzi se, frende.

prolazim kroz dosta tesko razdoblje trenutno. i ne stignem uopce pazit na sebe. zapustila sam se jako, zdebljala sam se opet, sram me, ne zelim zivjet, a ne mogu prestati jest. ne znam sto mi je. previse brinem za druge, a i stres mi ne ide u korist, sam zderem kad sam pod stresom..nije dobro. sad su uskoro praznici, znaci visim po cijele dane po kavama i to je to. i plus kaj sam solo mado 4 dana, i necu nis jest boli me kurac...mama kuha povrce i kupuje voce, a osjecam se prelose jer to ne iskoristavam. neugodno mi je pred ljudima koji znaju moj problem, ispada kao da im lazem za ed, jer sam debelo krme jebeno odurno odvratno FUJ JEBOTE BOG...zasto moram tak zderat?? koji mi je jebeni kurac? jebote..sam jedem! ko da je sudnji dan! koji mi je kurac?? uopce me ne jebe...

uglavnom, kopala sam opet po internetu u vezi dijeta, smanjivanja apetita i ubrzavanja metabolizma itd itd.. uglavnom, slozila sam si plan prehrane...zelim se drzat toga iz principa da vidim kako djeluje i u kojem stadiju je moj organizam i imunitet..

od hrane prihvacam voce i povrce. ako za rucak bude meso, uvijek cu ga pojest, kako god pripremljeno bilo. ugljikohidrate izbjegavam, dopustit cu si dnevno UH kolicinski kao 1 snita kruha. dopustam si to iz tog razloga samo zato jer si realno postavljam nacin prehrane i znam da cu pojest vise-manje svaki dan tak nes.
cuga- voda, kava, coca cola zero i zeleni caj. i rekla sam mami da mi se nakupuje onih juhica. nek imaju kcal, al barem nije hrana i toplo je i zdravo, ne jebe me. popit cu te juhe za 1000kcal umjesto da jedem za to.
trcat cu 2-3 puta tjedno, ovisi koliko ce mi se dat.ako bude vise, odlicno, ako bude manje, jebiga stari moj. vjezbat cu trbusnjake, svaki dan po 100komada i nekoliko sklekova posto sam jako slaba na tome, rokam 3-4 limuna dnevno (iz prve ruke- djeluje), cimet gdje god ce pasat, i litre zelenog caja.

cetvrtak, 22.3.
weight: sram me.
intake: špinat, meso, malo krumpira, 1 pecivo, 2 jabuke, 6 kockica cokolade- oko 1200kcal. ZNAM, ODVRATNA SAM. barem je manje nego jucer. sjebala sam cokoladom..necu vise, obecajem.
exercising: 10 trbusnjaka
other:salica zelenog caja



30.3.
makar sam obecala da cu pazit, sjebavala sam ove dane gore, zato nisam pisala. sram me same sebe. sram me moje vlastite pojave.
na mjesecevoj sam sad. nema hrane do sutra navecer.

1.4.
update: uspjela sam mjesecevu, i u meduvremenu sam se razboljela, kurim sa 38.5, sad sam uspjela malo spustit temperaturu sa Max fluom. jebena stvar. jedino kaj sam nakon mjeseceve pojela 3 kiflice male jer sam se fkt lose osjecala, pa ne znam dal mi se mjeseceva isplatila. ali danas isto malo jedem jer sam still bolesna a i dobar mi je izgovor da se ne utopim u hrani na obiteljskom rucku. jes jes jes!

update 2: nedjelja
vrecica stapica, 1 fornet, jabuka, tanjur bistre juhe.


2.4. ponedjeljak
makar je tek pola dana proslo, jako sam gladna ali ne mogu jesti. vjerojatno jer sam jos malo bolesna. probala sam pojest jabuku ujutro, ali nisam mogla vise od 2 griza. imam 54,2kg. mislila sam da ce biti manje. cim mi bude bolje idem trcat malo. za rucak sam pojela malo blitve (kuhana, procjedena i samo sol, bez ulja), nekoliko rotkvica i tanjur juhe.


Image and video hosting by TinyPic


22:23 | Komentari (28) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.