utorak, 06.03.2012.

:)

curice i puriceeee nisam dugo šrajbala po blogiću a bas sam intenzivno dobrog raspolozenja danas jer sam skuzila da sam dobila mengu i da jos neko vrijeme necu morat brinut dal cu imat malog cmizdravca. mozda je decko neplodan, he-he. rofl nemojte pisat taj he-he, ovo je bio onaj sarkasticni. mrzim kad se netko tak smije. kaj nie retardirano? rolleyes

uglavvnooooommmmmm, plus sto sam dobila mengu, nisam imala onaj kretenoidni pms AT ALL, u prijevodu, nisam zderala ko gladni crnac, nego ono pohvalno, nisam apsolutno imala apetita, sto je genijalno! i smrsavila sam i valjda me moj debil nece sad opet šopat jer cu mu inace nagurat cijeli kontejner u usta. i to onaj najsmrdljiviji. zbog njega sam sa 51kg dosla na 56. i sad nek lagano odjebe! sad idem sam na minus i minus i nestajem..pogotovo ako me ovaj nedostatak apetita blagoslovi i potraje jos hiljade. mrtve delicije! super se osjecam i sutra se vazem, zadnji put je bilo 55 ili 56, ne sjecam se, javim vam uskoro dal sam se pomaknula. a stvarno mislim da jesam..ako nista drugo, skinula sam BAAAREM 2 kg!

sad idem rokat po zelenom caju, posto sam si prisutila par maminih kiflica, a mrtvo mi se ne da vjezbat. mama mie takva kuja, stalno kuha nes kaloricno, i radi te kolace sugave i picke materine. to kae ona debela ne znaci da ja zelim bit. namcor
btw uzasno puno psujem i svjesna sam toga, a vi ste se vec trebale naviknut. zubo

cure moje drzim vam fige.ak nis drugo, da budete sretne kao ja..napokon. lijep je osjecaj, da barem traje vjecno. drago mi je da mie ed dao priliku da osjetim onaj pozitivni dašak života, actually onaj kakav bih ja trebala zivjet cijelo vrijeme jer imam (jos uvijek) tek 18 nevinih godina. volim vas i ne budite lijene pisat postove!

kisi po sisi i onome sto visi! trtrtrtrtrtr


20:26 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.