nedjelja, 25.12.2011.

25.xx.2011.

boli me kurac kaj je bozic. nebitno, sasvim. mrzim ga. kak da se rijesim jebenih cokolada?! dobila sam valjda 5 kg tog govna jebenog.
sorite kaj psujem. ide mi to na zivce, gro.

uglavnom, nisam uspjela bit 3 dana na vodenima, naravno. sophie, napadaj!

prvi dan je bio prosjecan sto se tice hrane, drugi je bio zadovoljavajuci (tipa 500kcal), jela sam sugavi bakalar al briem da mie to bilo jedino taj dan, i to sam pojela jako jako malo, a danas sam pojela komad puretine brijem kuhane velicine pola dlana, a uz to malo cikle, nezacinjene zelene salate i kukuruza.

jucer sam si crtala malo..haaha...i danas sam cijeli dan ubijena, nemrem jest zbog toga..iskusni znaju o cem pricam rofl
moram se procistit sto prije s obzirom da imam test, tak da cu fkt morat jest minimum i pit gro tekucina.
fakat cu se potrudit ovaj put.

happy holidays, bitchezzzz


19:18 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.