Ana Šesto- photography

srijeda, 18.02.2009.

1. nagrada- Živjela fotografija

Nakon prošlog tjedna kada sam saznala da sam osvojila 1. nagradu na EduCentrinom natječaju, dočekalo me i ovotjedno iznenađenje, a to je da sam osvojila prvu nagradu na natječaju " Živjela fotografija" sa svojom fotografijom " Lice vremena" koje je organizirao Foto Klub Zagreb.

Photobucket


Pozivam vas da dođete na izložbu fotografija" Živjela fotografija" u utorak 24.2. u 19 sati.
Slobodno se maskirajte jer će najbolje maske biti nagrađene ;)
- 20:34 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 16.02.2009.

1. nagrada- Znanje u slici

Mogu se pohvaliti da sam osvojila prvu nagradu na foto natječaju koji je organizirao EduCentar na temu " Znanje u slici, nagrada u ruci" .
Prijavila sam tri fotografije, a zadnja je pobjednička.
Kao nagradu osvojila sam seminar po izboru od IMC agencije

1. Fotografija

Photobucket

2. Fotografija

Photobucket

3. Pobjednička fotografija

Photobucket

Čestitam ostalim dobitnicima:
2. Klementina Kos
3. Nevenka Mazić
4. Matija Drozdek
5. Emina Šašek
6. Nino Strimotić


:)

- 14:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.02.2009.

Izložba - Gradska knjižnica Samobor

Već neko vrijeme traje izložba mojih naslovnica u izdanju nakladničke kuće Semafora koje možete pogledati u Gradskoj knjižnici u Samoboru.

Photobucket

Mogu se pohvalit da su u toj knjižnici izlagali i mnogi naši umjetnici poput Ivana Lackovića Croate i Nikole Reisera.
Izložba traje još tjedan dana, pa ako ćete se kojim slučajem naći u Samoboru u pauzi od kremšnita i krafni skoknite do knjižnice koja se nalazi u Krležinoj 9.

Neke od naslovnica

Photobucket

hit roman za mlade čiju predstavu trenutno možete pogledati na repertoatu kazališta Mala Scena

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


- 13:50 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.