GDJE UMIRE AUTORITET RADJA SE SLOBODA!!!

subota, 22.09.2007.

Tribute 2 Brian Deneke

Brian Deneke was murdered
on December 12, 1997
-He was 19 years old-
Image Hosted by ImageShack.us

Brian did not die because he deserved to. Brian did not die because he asked to. Brian died because he was different. He was a nonconformist. He was an Individualist. He was a free spirit. Brian was also a thoughtful and caring young man, a good son, a good friend. His life was full of promise. His murder deprived this community of someone who had already begun to make a difference to it and no doubt would have made an even greater difference in the future. Brian Deneke is gone. His death has left a divided city, a shocked city, a hurt city in its wake. It has also left us a memory of who Brian was and what he stood for. That memory can serve either a negative purpose or a positive one.

We want to let our memory of Brian and what he stood for serve a positive purpose. To that end, we have organized the Brian Deneke Memorial Committee. We believe that his memory, and this committee, can serve the following goals:

-To encourage tolerance, dialog, and civilized respect for different lifestyles and perspectives in this community

-To see that justice is done through the legal system

-To discourage violence and prevent acts of retaliation

-To actually support the victims of this crime.



and pictures will say almost everything..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageSha</p>
<div class= 22.09.2007. u 01:02 • 56 HOP!A JADNO DRVO=((Spermalink^^

<< Arhiva >>

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oš?/Neš?

o.O



Free Image Hosting at www.ImageShack.usdis iz mi..aha..
da..ja..=)bang
iam 2 noge i 2 ruke i tako to sve nesh
sho treba i ne.
iem u 2. raz u jeziklani
smijem se
MAJ SPEJS!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
r.i.p. jurica:(
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
volim: benjyja ; konfetino ; shareno ; smijeh ; iskrenost ; povjerenje;jabuke
i naranche;krash express;
prichat gluposti ili shutit..ovisno o raspoloženju;slushat;pomagat;
balashevicha;ritter chokoladu;nestea;karirano;sjedit na travi ispred shkole;
proljeche;rogoznicu;zadnju plazu u rogoznici;osjechko;filozofirat;vrtit se;
skakat;kad me ljudi chudno gledaju;rozu,zelenu i crnu boju;bit sama kuchi;
upoznavat nove ljude;engleski;black mint zvake;zmije,misheve,ptice,machke,
pse,opchenito zivotninje;slobodu;chea;emmu goldman;petak;cvijeche;ska;pank;rok;
srechu;sretne uspomene;kishu;valter vuka;upaljache u bojama;
hipije;70te,80te;
praznike;ufo;bit bilo dje s ljudima koe volim;kad se babe prekrste kad me vide;
spavat do 2;moree;ljubav;mir;empatiju;pacifiste;ravnopravnost;samo smijati
se cijele dane^^
;gilmorice;slasha;zvijezde;valove;lizala;
crtiche:krava i pilich, dextrs labratoriij^^,lucky luke,nick praskaton^^,


ne volim:
tuzne uspomene;arogantne ljude;emo derishta;predrasude;
bubnit glupost i tako povrijediti nekog;svadju;ameriku;sebichnost;shkrtost;slushat staru kak kvoca;
prepustit sjedalo starcima u busu(pa to i ne radim,di che koi k bash
u 1 ili u 7??!);bespomochnost;mržnju;rasiste;anoreksiju;naciste;crkvu;osjechke policajce;
ljubomoru;naivnost;teletabise(zivciraju me stalno nekaj ponavljaju=//)^^,noru foru,onu reklamu: nosi duboke pamučne gaće,gdje su ti papuče??
opet imaš gola leđa!!
moraš probati one najnovije tablete jako su skupe,ali...ma da!!;sundjer boba;

voljela bih: biti slobodna,
sve uchiniti sretnima;otichi na kubu;ne ich u shkolusmijeh
da je stalno proljeche^^;da nam je jedini zakon sloboda;
jab volla^.^

kontra-punkt
vip sms
















Raspored programa:








Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seksi gracija i kiki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seksi gracija
Image Hosted by ImageShack.us
ja i nancy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja,ursa i dina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seksi sunchica:)kul ime xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a to mal ja^^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
denis pava na danchi^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jurcha i stojkina sekica^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hihi stipi se omaklo^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hehe žana i stojka^^ke uchinismo od nje^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jozo siluje ivanu^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
benjy ljut na moj kaish^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mawii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
benjy na mojoj nogii^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maag i ja^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stojkica s kosom^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bocwin konfetinoooo^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
1.d
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
stojka i maag^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
martina i sestrichna^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
martinin timmy^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
seksii ursa^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nancy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a idiot mojj^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
josh onda kad sam se trudila
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ajuuuuj sfjatkica^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja,carmen,danaj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tamchy i ja^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
carmen i danaaj^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
auuu mal sam chudnooo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je mala vedrana kad je bila mala.LOL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
belj
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet mal ja.vetar duva duva duva^.^
http://img256.imageshack.us/my.php?image=97822985px8.png
mal ja i dina^.^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gracin ker..i moe starke^^zoe se tuba/kantica,/tila/partvish/leja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ona,jede mi ruku=(
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ko to??


Image Hosted by ImageShack.us
bok.ja sam vedrana.nekad.a nekad i nisam.
i nekad imam sheshnajst godina.oujea.
znam obrtat palachinke onak u zraku. i ni jedna
njet zavrshla na plafonu.
a-a.nije! iam lijevu nogu krachu od desne. iam 1 vishka
slezenu.iam gastritis i bruh na zelucu.
iam kronichne glavobolje i mutava sam.i ja nekad
dishem.slusham glazbu.stvarno.
i vjerujem u snagu tipkovnice. i volim sebe i
ksrash express^^lol.i neke tam kurve.i volim shareno.
onak jako.i volim lampe.da.
i mrak.i lampe u mraku.volim i konfentino
bomboncheke.
one roze najvishe.imam sharene charape.
najkul.
volimi etiku.da.
furam se na bicikl.i palim se na shibice.
ne na upaljach.da!
zlo je svuda oko nas.!je!
i bocwa mi ne da sliku.aj sad bok

Hrvoje Jurić -
Možda sam i ja romantični anarhist

Ako mi je mrsko biti iznad ili ispod,
jer želim biti baš ovjde gdje jesam;
ako sam siguran da nema tog mjesta
na kojem bi netko trebao biti;
ako molim ljude da prestanu moliti
za ono što je njihovo;
ako želim razgovarati
tamo gdje čujem naredbe;
ako želim razgovarati
tamo gdje ne čujem ništa;

Ako znam da iza ćoška šutljive poslušnosi
vreba policijski pendrek;
ako mi je jasno da su ministarstva šupak
a ulice i trgovi pupak svijeta;
ako otkrivam laž
baš tamo gdje se priča o istini;
ako očekujem da i drugi to čine,
i bolje od mene;

Ako vjerujem da ljudi mogu postati bolji
kad shvate da nema boljih od njih;
ako vjerujem da ljudi mogu postati bolji
kad shvate da su dobri;
ako vidim čovjeka
tamo gdje stoje ljudi;
ako tražim od tog čovjeka
da vidi ljude;

Ako kažem da odgovornost može zamijeniti moć,
a ljubav interes;
ako se usuđujem svakodnevno koristiti riječi
kao što su odgovornost, moć, ljubav i interes;
ako smatram da treba uzdrmati tlo
da bi se na njemu moglo čvrsto stajati;
ako ne mogu čvrsto stajati
tamo gdje drugi čvrsto ne stoje;

Ako smatram da se prijateljstvo treba otkriti
a ne stvoriti;
ako smatram da je prijateljstvo dovoljno za početak,
nakon što omogućimo početak;
ako sam naučio gramariku prijateljstva,
pa mogu uzviknuti mi a da ja ne umukne;
ako mogu uzviknuti ti
a da se ti odazoveš s osmjehom;

Ako uspijevam dozvati i njega, i nju,
i oni nam priđu;
ako mogu stati na stranu
i ostati u središtu zbivanja;
ako otkrivam središte zbivanja
tamo gdje se nađem;

Ako sam spreman braniti ovu izokrenutu logiku,
sve do kraja, moga ili njenog;

ovo je box

myspace


možete me nachi i na msn-u:heyme@net.hr
i na aj sik ju-u=) 324-501-089

kog ja chitam:

nancy-curetak s kosom do dupeta=)zabavlja me kad mii
dosadno=)hehe.iskorishtavam ju,ma ne,voolim ja nju

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj buduchi muž^^

moa cura^^a jednostavno prirodan curetak s cvjetichima u kosi.voooooooolim ju i smatram ju najfrendicom

NISAM JA-eh kad smo vech kod najfrendica..neam onaj box s "naj frendovi" pa iak ne blog,stavim ja nju tude. spaljeno granđ dijete u potrazi za nekim sranjem^^uvijek možem rachunat na nju..pa i kad trea zigarz s pije^^vooolim ju. i kad sam neraspoložena serem joj o kurtu^^to ti men zabavnooo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
bocwa-ps.bocwa je kul^^a volim kurvu

sandra-sandra eno ti mama^^volem njenu mikicu^^auiiiii chupava mikica^^iemo davit zecheve^^

boca.ovaj luja^^o jes jes.šiz bek,bek in blek^^

lookaaaaaaaa..bornaa=)hehe.zebavam se,nea borne.samo looka^^dobar drugar=)hihi,kul je on

davorin.iliti govno..malo neozbiljno djeteshce..i mal hiperaktivno..al doro je i to..bolje neg da ozbiljan^^=)

fitjo.chelava pankerica.auiiiiiiiiiiiiii

cjepo-kurva^^nadasfe ispravan momak..onakoc na zemlji.lijepi stavovi^^

majk..bwaco mawi vejiki^^

sker.najakiji ljud.seksi s božichkom^^hihi

božichka-britni^^slatko seksi djevojche

oujea mislav s nju bendom^^oni su kul,oni su mortalityy^^ili bratz=)

markan-momak ima veliko jezikk i oda po nechem da da i nije pao.to zato ke ja rekloo da pazi^.^

tena-djevojchica kou upoznah na konc-u. chuvala mi stvari dok ja pishala,pa ju zavolih^.^

đalaja-a ja ju otkrila na deesdeu groznom^^super je cuetak..drago mid a bar neko s menom ne konta njem^^auiiiiiiiii

ana-seksi djevojche s karisnim nožicama^^dijete koe bar zna kaj che sa sobom.zrelo djevojche.hihi.a opet ludooo

53ichka-plavo djevojche iz moe osn^^ajde de nisu svi zatucani tam^^

drkycaa-seksi ispravno djevojche

helena-emesen drugarka^^

wall3-crveno lezbo dijete^^

chester-um..neki lik kojeg upoznah na pijanoj..tam negdje.mda=)

frenki-komshija=)bwahaha,nije rili,al živi u istoj selendri=)mda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
enus-spaljeni curetak iz razreda

sevilj-neki kul curetak..mda..puno putuje..aaa=)

matea from d razred

josh jedna mateja from d razred. preludooo djevojche..izvlachi nas i spashava od komadaa^^a gladijator moj=)

hm..ivana..curica.kae nie mala.garant je^^

lithium..njjj..sjatka cura sa zakon postofima..da..i zihaficama..aha..
&
ramonac..zakon lik..zanimljiv blog..i tak.da..

to je onaj sexy misteriozni dječačić

cursula-zakon cura..je..slusha nirvanu,doorse,ramonese

ramona-uberkul curetak iz valpova=)

wc školjka-moja ultra kul koleginica sa ljubičastom kosom..=)

maja-to je ona zbog koje imam 800kn telefona=)

one=)drugarke iz shk^^

desire-->upoznah ju preko msn-a..i nagovorih ju da otfori blog..e da..i zakon je ona..=)

gabriel-zanimljif lik..mm..je..

Jedy Master Peace-lik s bolesnim forama i josh bolesnijim bratom..da..

Tamelie-kul cura,bash se pitam zakaj,možd zato kaj voli che-a..hmhm..

ILA-frend iz shkole..kul je on

frenš chmar-luda cura koja zabija chavle u jabuke..da..

aurora-zakon cura..zakon blog..je..

to ti box.da.ovo




"I Just Want To Have Something To Do"
Hanging out of Second Avenue
Eating chicken vindaloo
I just want to be with you
I just want to have something to do
Tonight, tonight, tonight,tonight,tonight,tonight
Well allright.
Tonight, tonight, tonight,tonight,tonight,tonight
Wait-Now
Wait-Now
Hanging out all by myself
Cause I don't want to be with anybody else
I just want to be with you
I just want to have something to do Tonight




GUŽVA U 16ERCU-KEMO PEGLA
SUNČANE SVIKE NOSIŠ
I KAD KIŠA PADA
NAZIRE SE PLAVA ŠLJIVA
I ZAŠIVENA ARKADA
ČELJUST TI JE IZGLEDA JAKA
JER JE SASVIM CIJELA
ZUBI NE STOJE BAŠ
KAKO BI HTJELA AUUUU
ZNAMO DA TE KEMO PEGLA, DA TE
ODGAJA SVAKOG DANA
ALI TI SI SVE LJEPŠA I LJEPŠA NAKON
SVAKOG NOVOG TRETMANA EEEEEE
RUKE SU TI TUŽNE VRBE
SVA SI VITKA I FINA
KAD TE KEMO DOČEKA SPREMNU
VRTIŠ SE K'O BALERINA
HRAMLJEŠ NA JEDNU NOGU
VUČEŠ SE POLAKO
LAŽEŠ DA JE STUBIŠTE SKLISKO I DA SE
SLOMITI LAKO
ZNAMO DA TE KEMO PEGLA, DA TE
ODGAJA SVAKOG DANA
ALI TI SI SVE LJEPŠA I LJEPŠA NAKON
SVAKOG NOVOG TRETMANA EEEEEE


I REMEMBER YOU
I remember you I remember You I remember you

I remember lying awake at night and thinking just of you
But things don't last forever and somehow baby
They never really do They never really do

I remember you I remember You I remember you

I remember lying awake at night and thinking just of you
But things don't last forever and somehow baby
They never really do They never really do

I remember you I remember You I remember you

I remember you I remember You I remember you
I remember you, you I remember you I remember you

I remember lying awake at night and thinking just of you
But things don't last forever and somehow baby
They never really do They never really do

I remember you I remember You I remember you

I remember you I remember You I remember you
I remember you



NOFX-FRANCO UN AMERICAN


I never thought about the universe, it made me feel small
Never thought about the problems of this planet at all
Global warming, radio-active sites
Imperialistic wrongs and animal rights! No!

Why think of all the bad things when life is so good?
Why help with an 'am' when there's always a 'could'?
Let the whales worry about the poisons in the sea
Outside of California, it's foreign policy

I don't want changes, I have no reactions
Your dilemmas are my distractions

That's no way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco, Franco Un-American

I never looked around, never second-guessed
Then I read some Howard Zinn now I'm always depressed
And now I can't sleep from years of apathy
All because I read a little Noam Chomsky

I'm eating vegetation, 'cause of Fast Food Nation
I'm wearing uncomfortable shoes 'cause of globalization
I'm watching Michael Moore expose the awful truth
I'm listening to Public Enemy and Reagan Youth

I see no world peace 'cause of zealous armed forces
I eat no breath-mints 'cause their from de-hoofed horses
Now I can't believe; what an absolute failure
The president's laughing 'cause we voted for Nader

That's no way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
No way to go, Franco Un-American
Where can we go, Franco Un-American

I want to move north and be a Canadian
Or hang down low with the nice Australians
I don't want to be another 'I-don't-care-ican'
What are we gonna do Franco, Franco Un-American


"Another Brick In The Wall (Part II)"

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey teacher leave them kids alone
All in all it's just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall

[chorus at end by pupils from the Fourth Form Music Class Islington Green School, London]

We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey teacher leave us kids alone
All in all you're just another brick in the wall
All in all you're just another brick in the wall


HELLO,I LOVE YOU
doors

Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game
Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game

She's walking down the street
Blind to every eye she meets
Do you think you'll be the guy
To make the queen of the angels sigh?

Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game
Hello, I love you
Won't you tell me your name?
Hello, I love you
Let me jump in your game

She holds her head so high
Like a statue in the sky
Her arms are wicked, and her legs are long
When she moves my brain screams out this song

Sidewalk crouches at her feet
Like a dog that begs for something sweet
Do you hope to make her see, you fool?
Do you hope to pluck this dusky jewel?

Hello, Hello, Hello, Hello, Hello, Hello, Hello
I want you
Hello
I need my baby
Hello, Hello, Hello, Hello



Dead Kennedys "Nazi Punks Fuck Off"Punk ain't no religious cult
Punk means thinking for yourself
You ain't hardcore cos you spike your hair
When a jock still lives inside your head

Nazi punks
Nazi punks
Nazi punks-Fuck Off!

Nazi punks
Nazi punks
Nazi punks-Fuck Off!

If you've come to fight, get outa here
You ain't no better than the bouncers
We ain't trying to be police
When you ape the cops it ain't anarchy

[Repeat chorus]

Ten guys jump one, what a man
You fight each other, the police state wins
Stab your backs when you trash our halls
Trash a bank if you've got real balls

You still think swastikas look cool
The real nazis run your schools
They're coaches, businessmen and cops
In a real fourth reich you'll be the first to go

[Repeat chorus]

You'll be the first to go
You'll be the first to go
You'll be the first to go
Unless you think



GUNS N' ROSES-SWEET CHILD O' MINE

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine

BAD RELIGION-21ST CENTURY DIGITAL BOY
I can't believe it, the way you look sometimes
Like a trampled flag on a city street, oh yeah
And I don't want it, the things you're offering me
Symbolized bar code, quick ID, oh yeah

Cuz I'm a 21st century digital boy
I don't know how to live but I've got a lot of toys
My daddy's a lazy middle class intellectual
My mommy's on valium, so ineffectual
Ain't life a mystery?

I can't explain it, the things you're saying to me
It's going yayayayayayaya, oh yeah

Cuz I'm a 21st century digital boy
I don't know how to read but I've got a lot of toys
My daddy's a lazy middle class intellectual
My mommy's on valium, so ineffectual
Ain't life a mystery?

Tried to tell you about no control
But now I really don't know
And then you told me how bad you had to suffer
Is that really all you have to offer?

Cuz I'm a 21st century digital boy
I don't know how to live but I've got a lot of toys
My daddy's a lazy middle class intellectual
My mommy's on valium, so ineffectual
Ain't life a mystery?

GUŽVA U 16ERCU-BRIGADE
I FALE TI PLAMENI TRGOVI
U GRLU MOTORI
SVI U JEDNOJ PAROLI
I ŽULJEVI

NA RUKAMA
ZAKUCAN ČEKAŠ HIPNOZU
SJEDIŠ ISPRED
TELEVIZORA

A GDJE SU SAD PUNI HODNICI
DOMAĆI PROIZVODI
SLOVA OD STIROPORA
NA STANICI

I LIVADE ZA SPAVANJE
ENGLEZI, ŠVABE
RAZVEDENA OBALA
BOGATSTVA PRIRODE

HEJ HAJ BRIGADE
I RADNE AKCIJEEE
ZINUO SI KO' DIJETEEE
ISPRED TRGOVINEE

RIBLJA CHORBA- OSTANI DJUBRE DO KRAJA

Dok stojim za sankom
delimicno pijan
Mrzeci pomalo i sebe idruge
Ubijam lagano konjak cigarete
Prijatelje dobre
moje verne sluge
Nisam od onih koji cvile
Vise te nemem i sta tu mogu
Ja cu se posle odvuci kuci
Samo da popijem jos jednu s nogu
REFREN
Nisi
valjda luda da se stidis
Sto si me prognala istocno odraja
Bar se nasmesi kada me vidis
Ostani djubre dokraja
Znam necu moci jos dugo dazaspim
Beskrajno duge i proklete noci
Kako su pogresnidani bez tebe
Tu mi ni pice ne moze pomoci
REFREN

RIBLJA CHORBA-LUD STO POSTO

Napolju grad od pola kila
ja cekam svoga ljubljenog debila.
Dezurni panduri i ja smo jedini
na alaudzi i vukojebini.
I sam se pitam gde mi je pamet
pa da izadjem na ovaj kijamet.
Pici kisa ja po kisi picim
samom sebi ninasta ne licim.
Svasta mi obecava,
a napolju mecava,
stanje se pogorsava,
jer pocinje kosava.
Bio bi lud sto posto
kada bi kraj tebe osto.
Ti nikad nisi kacila
koliko si mi znacila.

RIBLJA CHORBA-NEKA ME UBIJE GROM
Daj mi dete sekiru al' tupu
pa da prospem svoju krvnu grupu
daj mi noza da rasparam koza
pa da se ubodem i pod zemlju odem
odrubi mi glavudzu na panju
necu vise da zivim u sranju
daj mi dete ostre bajonete
daj mi sine malo giljotine
stavi dete otrova u hranu
pa mi posle dodji na sahranu

Neka me ubije grom
kada sam toliki som
da te volim

Daj mi dete silvere zilete
da isecem vene pa da nema mene
gadjaj me pistoljom sa osom i zoljom
bar dva mitraljeza da me smrt ne zeza
zakucaj mi eksere po glavi
iz ovoga sranja me izbavi
glava mi se klesala o drvena vesala
cim si se umesala zreo sam za vesala
rokni mi granatu k'o da smo u ratu
pa da moje meso leti u nebeso

ANTI FLAG-PROEST SONG

And so the time has finally come!
The bourgeoisie has signed the war decree with proletariat blood!
And that blood which flows from their pen
Is the closest that they've ever been to the people!
You've been to our shows!
You've sung our songs!
Now we're asking you to add to each chorus you've sung and...

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!
You've sung at our shows,
Cheered right over wrong.
Now it's time to hit the streets,
Back up those words you've sung!
Because our voices alone this time will not get it done...

Looking to stop a rogue regime?
Well the first one that we must confront is Washington, D.C.!
The Bush "terror war:" unconstitutional, unconscionable!
We refuse to let him kill, in our name, for oil!
We know their game,
Know they're corrupt!
It's up to us to hit the streets -- time to take our rights back!

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!
You've sung at our shows,
Cheered right over wrong!
Now it's time to hit the streets,
Back up those words you've sung!
Because our voices alone this time will not get it done...
Because the people, united will get it done!

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!

Protest!... Against!... Injustice!... State terror!...
On the streets of the world for the disempowered!

ANTI FLAG-ONE TRILLION DOLLARS

1 trillion dollars, could buy a lot of bling. 1 trillion dollars could buy most anything. 1 trillion dollars, buying bullets, buying guns.1 trillion dollars, in the hands of killer, thugs.

Whoa… fuck the world, a lot of people gotta die tonight. Whoa… fuck the world, fuck’ em all!!!

1 trillion dollars, to Africa, Iraq. 1 trillion dollars, and its never comin’ back. 1 trillion dollars, could buy some bad ass drugs. 1 trillion dollars, makes me wanna kill myself.

Until the sun burns from the sky. Until the sun burns so bright this world is no more. The sun burns from the sky… and all people are just dust on the ground.

1 trillion dollars, could buy a heart a soul. 1 trillion dollars, buying nations, all the world. 1 trillion dollars, could make the fat lady sing. 1 trillion dollars, what a bullshit useless thing.

Whoa… fuck the world, a lot of people gotta die tonight. Whoa… fuck the world, a lot of people gotta die tonight. Whoa… shit loads of money spent will show us wrong from right.
Fuck the world, fuck ’em all…


Cash Or Clash-MILLENCOLIN

I shouldn't live in this part of town.
Human nature sure has let me down.
Segregation! Does it rign a bell?
Well, I've gotta name that you can't spell.

Oh yeah, I know I've said it all before,
that I don't care where I belong no more.
Well, I'm just amazed cause when I look around around,
there are only rich, blond kids at the near playground.

At the Wellpark Tramstation they get in and you get out.
It's a modern world sensation and it makes me wonder.
Yeah, it makes me wonder what it's all about?

I say it's fear, it's fear, for all what's queer.
If it's strange we panic. Yeah, we won't come near.
And this, this fear, won't disappear.
No, the problems organic. Yeah, it will stay here.

I know I'm here cause I've got the cash.
Yeah, once you've got the money there won't be no clash.
Yeah, money is kind of sweet, it solves a lot for me.
God bless A.Smith and the economy.

So what's a citizen to do?
Well, I could change my name or give all my money to the fewl?

A ti idi-PRLJAVO KAZALISHTE

A ti idi
Pa s nekim drugim nađi
Što sa mnom nisi nikada

Samo idi
I bar se dobro snađi
Što sa mnom nebi nikada

I nije za me tvoje zlatno ordenje
Jer na tvom putu ja sam samo kamenje

Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
Pa me ostavljaš
Na kraj svijeta vodiš me pa me tamo ostavljaš
Zašto me ostavljaš

A ti idi
I tiho noćas siđi
Po mojim mokrim stubama

Bolje idi
I još jednom mi pokaži
Da tek sam kap u vodama

Let3
999


Bogovi i vragovi ova obznana je vijest
Tri devetke su za nama
naplatit cu vam test.
Bogovi i vragovi zaledicu vam smijeh;
teshko cete naci nekog
da kupi ovaj svijet.

A proshlo vam je ljeto 999

Svrshit cu
s vrha katedrale
Svrshit cu
bacat cu banane
Sretan kao majmun bez lijane
s vrha katedrale bacat cu banane
Svrshit cu
s vrha katedrale

Bogovi i vragovi
predsjednici cemo biti mi.
3 x 9 = 27
Bogovi i vragovi
mahat cemo vama veseli.
3 x 9 = 28
Bogovi i vragovi
nismo vise magarci
Kad nas tri devetke ostave
plashimo vas trupom
i barjacima s rupom.

Tuzan je zivot moj
kazi mu da zna
placi zemljo sto sam ja
tako nesrecna

Svrshit cu
s vrha katedrale
Svrshit cu
bacat cu banane
Sretan kao majmun bez lijane
s vrha katedrale bacat cu banane.

Nbg - Anarhija

Ovde niko ne zna
ko je ko i ko je skim
Ovde niko ne zna

da li je mrtav ili ziv

Anarhija!
(x4)

Ovde niko ne zna
da li ce se
probuditi
Ovde niko ne zna
Da li ce
preziveti

Anarhija! (x4)

Ispred sebe
rusi
Ispred sebe rusi sve
Stani ako mozes
Stani ako
smes
Uahhhh!

Catch 22 - Alone In A Crowd Lyrics

Cemetery break the stone
Mom was right, shoulda stayed at home
Seems like all the good old days are gone
Back and forth and
side to side
A lonely boy, a mans disguise
Another silhouette against the sky
Overcome the obstacle of animosity
Take me to my old back yard, security and family
When all is said and all is done Iüm not the only one
When all is said and all is done
Take it all for granted, I donüt mind its all been handed down to me
But ill give it back someday
Once upon a time a tale, began on a television now I watch it slowly spin away
Overcome the obstacle of animosity
Take me to my old back yard, security and family
When all is said and all is done Iüm not the only one
When all is said and all is done
Clean the slate, turn the page
Lonely boy has paved the way
Mom was right, I should have stayed at
home
When all is said and all is done Iüm not the only one
When
all is said and all is done Iüm not the only one
When all is
said and all is done Iüm not the only one
When all is said and
all is done seems like all the good old days are go

Aktivna Propaganda - Anti fa odpor


Nagravzni,Agresivni,Zavaljeni,Idijoti
Sadisti,Konformisti,Imperialisti,Neonacisti
Hinavski,Egojisti,Arogantni,Debili
Rasisti,Antisemiti,Ubijalci,Seksisti
Kaj naj naredimo kako naj se borimo?

Dosti je bilo tolerance
cas je za na ulice
poberimo orozje
ulica klice!
Fasizem je bolezen,
Antifasisticna akcija je zdravilo!

Zuti Kisobran-ATOMSKO SKLONIŠTE

Kupio sam sebi na dar
Jedan mali zuti kisobran
Da zamijeni sunce kad pada kisa
Kupio sam sebi plasticnu lutku
Da mi zamijeni tebe, draga, kad padne noc.

U toploj sobi ja sam je napuhao
Milovao njezno, tocno kol'ko treba
Imao u vidu da se ne zatelebam
Kad stiglo je jutro, ja sam je ispuhao
Jer sve sto mi je pruzila
Bilo je kao kod tebe
Vaginalna manipulacija.

Bob Marley- I wanna love you

I wanna love you and treat you right
I wanna love you every day and every night
We'll be together with a roof right over our heads
We'll share the shelter of my single bed
We'll share the same room, Jah provide the bread
Is this love, is this love
Is this love, is this love that I'm feelin'?
I wanna know, wanna know, wanna know now
I got to know, got to know, got to know now
I, I'm willing and able
So I throw my cards on your table
I wanna love you
I wanna love and treat you right
I wanna love you every day and every night
We'll be together with a roof right over our heads
We'll share the shelter of my single bed
We'll share the same room, oh, Jah provide the bread
Is this love, is this love,
Is this love, is this love that I'm feelin?
Oh, yes I know, yes I know, yes I know now.
I, I'm willing and able
So I throw my cards on your table
See, I wanna love you
I wanna love and treat you right, love and treat you right
I wanna love you every day and every night
We'll be together with a roof right over our heads
We'll share the shelter of my single bed
We'll share the same room, Jah provide the bread
We'll share the shelter of my single bed.

Rancid - Brad Logan
California sun has sunk
Behind the Anaheim Hills, here comes the night
I was high on junk
And the warm winds of Santa Anna feel all right

Will every crimmin' hood make a bargain with the world
Seats are successive when you're shot to the curb
I spend my day in blindness, at night I get my vision
Dodgy, cause there are no one indecision
Cause it's wild, When it's Wild wild wild wild

(California sun has sunk...)

I get destructive outside obedience
I am no longer respected in this new transition
I put into effect, my long time standard
Disastrous living, disastrous living!

(Cause it's wild...)

(California sun has sunk...)

(Cause it's wild...)

(California sun has sunk...)

(California sun has sunk...)

All right!

oOOOo opet box




..................................................................
The Ramones where...
Joey Ramone (Lead vocals) 1974-1996
Real name: Jeffry Hyman, R.I.P.
Johnny Ramone (Guitar) 1974-1996
Real name: John Cummings, R.I.P.
Dee Dee Ramone (Bass, vocals) 1974-1989
Real name: Douglas Glen Colvin, R.I.P.
Tommy Ramone (Drums) 1974-1978
Real name: Marc Bell
Marky Ramone (Drums) 1978-1983 and 1987 - 1996
Real name: Thomas Erdelyi
Richie Ramone (Drums) 1983-1987
Real name: Richie Reinhardt
C.J. Ramone (Bass, vocals) 1989-1996
Real name: Christopher Joseph Ward
..................................................................