*** ANALIZA ***

Najslabija karika

Prijaviš se. Odgovoriš točno na prvo pitanje telefonom i…Onda te nazove neka cura. I počne postavljati pitanja. Puuuuuno pitanja… Pitanja koja su raznolika. Evo kako je bilo meni danas…

Prijavio sam se negdje prošlog tjedna ja mislim. Ne znam točno datum. Gledao sam sve one likove i pomislio: „Hehe, pa ti znaš 100 puta bolje od ovih ovdje!“. Istina je, stvarno sam načitan, a to nikako da iskoristim za nešto pametno. A da, kviz je baš specijalno mjesto za takvo nešto. No nema veze.

Dakle, postupak je sljedeći – nazovete onaj broj 060 801 801. I onda vam tamo govorni aparat sve lijepo objasni (ide vrlo polako kako bi izmuzlii što više novaca od vas). Ja sam zvao samo jednom. Prvi put u životu do sada. Postavit će vam neko kvalifikacijsko pitanje i ponuditi 4 odgovora na njega. Mog su frenda pitali: „ Koliko traje poluvrijeme rukometne utakmice2?“. Odgovorite li točno, a teta s one strane žice će vam to odmah i reći, učinili ste prvi korak.

Onda bi trebali imati nešto sreće da vas izvuku među 30 sretnika. Ja sam se, kao što sam rekao, prijavio samo jednom. I tako, 4-5 dana kasnije možete očekivati poziv.

Mene je nazvala neka cura. I onda je počelo… Imate li osobnu uz sebe? Donesite ju! Koji je broj osobne? Koji je vaš JMBG? Koliko imate godina (hej zar to ne možeš vidjeti iz JMBG-a, ali ok nije ona prijavljena za Kariku već ja)? Koliko ste visoki? (dang, ovo mi je bilo najjače – što je sad bitno koliko sam visok!). Jeste li kažnjavani? Vodi li se protiv vas u ovoj zemlji ili negdje u inozemstvu krivični postupak?… Mislim ono… kužim da se televizija mora osigurati da im pred kamere ne dođe neki kriminalac ili čovjek mutne prošlosti (od ovog su izuzeti samo političari i crkveni dostojanstvenici – ono mogu na TV kad god žele). Gdje radite? Što studirate? Znači li to da radite i paralelno studirate? Ok, pomislih, ovo su bila ta formalna pitanja, dajte sad nešto konkretno…

I onda je počela filozofija. Kakvom osobom sebe doživljavate? Opišite nam svoj karakter? (sad me već počelo biti strah, tko je to mene nazvao, kroz glavu mi lete one slike Freuda i onog „psihijatrijskog kauča“). Kakvi ste kao osoba u društvu? Što očekujete od sudjelovanja u kvizu? (Sad sam tu trebao dati neke BigBrotherovski odgovor tipa - da me primijete poslodavci budući, kak sam kul i sexy i dobro zgledam i sve tak'…). Jeste li u braku ili vezi?

Dobro više i kad su završila ova ispitivanja postavila mi je cura 5 pitanja za koja je odmah rekla da nisu uopće bitna za moj daljnji plasman (yeah, right!). I ja, pametan kakav jesam, odgovorio sam točno na njih sva. Ova su pitanja bila vezana uz kviz – bila su pitanja iz područja sporta, kemije, geografije i povijesti.

E hajmo se sad dogovoriti za snimanje… dala cura nekoliko termina – pravo u sred ispitnih rokova. Kaže ona - Nemate valjda svaki dan ispite! Ma, nemam samo kad ćemo naći neki dobar termin. Ajd' ajd' dogovorili smo i taj neki termin. Tražila me sve moje moguće brojeve mobitela i telefona. Adrese… sve zna o meni… osjećam se golo. Razotkriveno…

I tako, sada ja čekam dan kada će me opet nazvati ta cura da dogovorimo još neke detalje (nije pitala koliko kila imam, broj cipela…sigurno ih na HTV-u i to zanima).

U svakom slučaju držat ću vas informiranima o mojoj novoj misiji „Karika 2006“.

Čitamo se

30.05.2006. u 19:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O čemu je tu riječ...

Osvrti, komentari, kritike... IT, politika, glazba, o svemu ponesto

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Kol'ko nas ima

Free Counter

hit Counter