nedjelja, 23.07.2006.

Vjenčanje i...

Otišla sam kod Ivy.Kada sam ugledala kako Ivy uređuje Marijanu iznenadila sam se.Marijana je imala vjenčanicu.
Ivy je rekla da su se upoznale jučer i da će ju ona urediti,da će doći i Sandra (Chenyx).A i njihova učiteljica
za nove vile-Ilyanna.Došle su i upoznavali smo se svi i upoznali.....
Došao je tren za vjenčanje.Harry Potter je skoro zakasnio!Stigla je.Marijana je stigla.Tada su se vjenčali.
"Bit će sretni!"Rekla je Ilyanna.Marijana nije više njena učenica.Sve je naučila.Ilyanna joj je poklonila
knjigu u kojo sve piše.Ja sam joj isto požaljela sreću.Kada je sve završilo izabava i sve krenula sam kući ranije.Prva.
Krenula sam.Put do moje kuće vodi kroz šumu.Razmišljala sam o Naomi i njihovom vjenčanju.Bit će sretni....Govorila
sam u sebi...Cijelo vrijeme sam gledala u pod i razmišljala.Kada mi je nešto bilo čudno,sjetila sam se "Već bi trebala
biti kod kuće!!"Pogledala sam ravno i vidjela drvo.Ispod njega su bile gljive.Otkud tu gljive,nikada nisu bile tu.
Izgubila sam se!To je to.Tog trena ugledala sam sjenu ispred sebe.Na sjeni je bilo perje.Veliko.

Šuma koja vodi do moje kuće ima puno rupetina

Nastavit će se....


| 17:46 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.