Slatke mace

petak, 28.07.2006.

Mace mace mace ah što su slatke!

MacaMaylo,Kraljica (Queeney) i Goleo su u redu.Ja sam dala ime samo Maylu.yes
Eto,samo da vam kažem koliko su slatke,kako naslov kaže!
wink.Trće stalno,a najviše Maylo i Goleo!smijeh.Molim vas da mi OBAVEZNO kažete koji vam je mačić najljepši!OBAVEZNO!OVDJE MOŽETE POGLEDATI SLIKE(U TOM POSTU).Bijeli je Goleo,crni je Kraljica(Queeney) i Maylo je smeđi!Danas imam puno obaveza....Mace mace mace ah što su slatke!Nije da volim samo mace.Volim ja i druge životinje.Ali mace su mi najlješe.Lara je dobra(no).Ako se mene pita mali su dobriji.
Ovaj blog je posvećen macama,znam da imam malo posjetitelja,čak sam razmišljala da više ne pišem postove....Ali ću ih pisati,Ali dobro,nema veze,ovo je blog o macama.Stalno idu na ulicu....A vaše?Još jednom ponavljam,recite koja vam je maca najljepša.Ovdje su slike malih,a ovdje je velika!

Lara-Lara-Slikana je po mraku,pa se ne vidi baš dobro,ali je slikana nedavno,slike koje sam bila stavljala su bile u mlađim Larinim danima.

- 15:09 - Komentiraj macu (24) - Isprintaj macu - #

<< Arhiva >>