Slatke mace

subota, 24.06.2006.

Mačići

MacaMoji mačići već brzo trče.Jedan je bijele boje,ima malo crnoga,drugi je mješan
s svijetlo smeđom i tamno smeđom i treći ima crne pruge i malo bijelih prugica.Stvarno su slatki!
Već znaju jesti sami.Lara ih dobro čuva.Nijedan nije odlutao.Meni je najlješi onaj s smeđom bojom.
Ali nije jako lijepši od drugih jer su svi jako lijepi,dobri,maleni i slatki!Mislim da je onaj sa crnim
prugicama žensko pa on vjerovatno neće ostati kod mene.Mačići još nisu dobili ime,nisam smislila.
Reći ću vam kako se zovu kada im dam ime!Izabrala sam ime samo onom sa smeđom bojom.
Zvat će se Maylo.Za ove druge još ne znam.Dati ću vam sliku što prije budem mogla.Još ih nisam
slikala,zapravo jesam ali nisam stavila na kompjuter.Moja Lara je dobro.Jedva čekam da vidim mačiće velike!
Iako su mi puno lijepši mali,rado bih znala kako će izgledati kada budu velike mace,kada odrastu.
Imaju košaru gdje spavaju!!!Ne spavaju tamo stalno,nekad negdje drugdje...Nadam
se da će sve biti u redu s mačićima.Poklonila sam macu koju sam bila dobila.Ionako mi ne treba baš
tako puno mačaka.A i nije bila baš kod mene.Nikad je nije bilo.Neću sada imati ZOO vrt mačaka....
Danas mi je 1 mačić bio ušao u kuću pa je otišao ispod kreveta.Ja nisam znala šta ću
nisam ga ni vidjela gdje je.Odjednom se pojavio kod vrata od kuće.Izvela sam ga onda.
Bio je to onaj bijeli mačić.Ah...Ti moji mačići su tako meleni,slatki,
lijepi,dobri,ne grebu.....Oni su toliko umailjati i dobri i zato
ih ja toliko volim,naravno i Laru volim!!!Sve mačke su lijepe i slatke....
Evo vam slike koje zasad imam,a to je jedino Lara!
Upoznajte Laru bolje!Pogledajte njezinu glavu:


Slatka maca Lara

- 14:27 - Komentiraj macu (8) - Isprintaj macu - #

<< Arhiva >>