Myspace Layouts, Myspace Graphics, Myspace Backgrounds, Codes

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (29)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha




Flash Clocks Gallery





GORDANA...Goga,Gogić...
Rođena:21.8.1990
živi u Pleternici,gradić pokraj Požege.
trenutno je maturant OŠ,smjer-kuhar.
voli izlaske,kave, Cakanog ,dobro društvo,zafrkanciju,kompjuter,net,kuharstvo(praktični dio),praksu,Anamariju(naravno),
sve ljude koji i nju vole.svoje prijatelje,mamu,tatu,seke....
NE VOLI:varanje,lopove,LAŽ(od toga se posebno ježi kao i od NEPRAVDE),lažne prijatelje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ANAMARIJA...
Došenka,Ana...itd

Rođena je 4.8.1990
živi u Novim Mihaljevcima(predgrađe Požege)
trenutno je maturant OŠ,smjer-kuhar.
voli izlaske,kave, Tina ,dobro društvo,zafrkanciju,kompjuter,net,valjda Gogu,mamu,tatu,seku...itd
NE VOLI:varanje,lopove,laž,nepravdu,lažne prijatelje...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gogin drugi blog

Anin drugi blog

blog od Goginog kolege Nine

MIMA-kolegica iz razreda



Prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

NEKADA I SADA........

JA ANA NEKADA......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A SADA ......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GOGA NEKADA..........
Image Hosted by ImageShack.us


A SADA.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 11.01.2008.

Hey

BY GOGA

došla sam reći da imam langetu na nozi,krasno.e pa sad ana premda je mršavija od mene ima da me nosiš niz stepenice,jbg sta ti ja mogu takva ti je sudbina.
a ak nećeš ti,naći ćemo žrtvu znas da nije problem.uvijek ima dobrih duša.yeswink
ana donekle ozdravi ja se sj...hm valjda će biti dobro do maturalne,imamo maturalnu 23.2,meni će plesač biti Cakani,a Ani....hmmm neznam.
jedva čekammmmm....hehehehehehehehe
U pon.ponovno u šk.s neke strane jedva čekam da vidim svve svoje,a s neke i ne...još 5mj. u školu,i G-O-T-O-V-O Bože ko bi rekao da ću i ja možda završiti školu.a nikad neću zaboravit mama mi neprestalno ponavlja da ju je uvijek bilo strah kako ću ja u školu zato sto sam uvijek bila drugačija od ostale djece,kažu da sam ispala dr. iz ruku kad sam se rodila i eto utjecaja sada...crybeljbeljbeljbelj
ma tješim se ,ima i gorih od mene.još sam ja dobra kakvih ima,jel tak Ana???belj eto u Novoj godini sve po starom obje imamo momke,doduše Ana novog dječarca.ja istogcerek obje smo ćorave(nosimo obje naočale)hm...eek
prije smo uvijek vidjele s dva oka a kako ćemo tek sad dobro vidjet s četiri oka,ko će nam biti ravan.jezik je još uvijek ostao malo predugačak nije ga NITKO još uspio skratiti al ja mislim i da neće!!!
nego mislim da bi to bilo sve od mene,nisam se sjetila ničega kako bi rekla pametnog.rolleyes



komentari (0) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s