utorak, 21.12.2010.

Doing good.

Tako mi je zao sto se ne mogu cesce javljati, ali stvarno nemam vremena. :/
U svakom slucaju, moje predvidanje je bilo ispravno jer imam 56 kg. :D
Nije mi vazno sto kile polako padaju jer onda bar imam osjecaj da radim to na ispravan nacin. Ne vjezbam koliko bih htjela, ali nekoliko puta tjedno idem pjeske s posla (6 km brzog hoda) i tu i tamo napravim nesto trbusnjaka i cucnjeva.
Znam da je to nista, ali sutra imam zadnji ispit za ovu godinu (ne akademsku, na zalost) pa ce se naci nesto vise vremena za fizicku aktivnost. Ali gledat cu pozitivno - bar nema binganja. :D
Ako ovako nastavim (i uspjesno izbjegnem blagdansko prezderavanje), moguce je da cu stati u haljinu koju sam kupila prosle godine, nikad je obukla i tako izbjeci dodatni trosak kupovanja nove haljine. I tako sam se istrosila na samo organiziranje doceka nove. www.secretclub.hr - ovo je moja ovogodisnja destinacija. Gdje cete vi docekati 2011.?
Drzim fige svima. Nemojte pokleknuti pred kolacima i francuskom, ali nemojte se ni gristi zbgo svakog zalogaja. Ipak je Bozic. ;)

:*

- 00:23 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2010  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (6)
Rujan 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve sto mi imate za reci:
ana.binger@yahoo.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr