petak, 29.10.2010.

An apple.

Pojela sam jabuku danas. Jebemu, jebemu, jebemu. Pola jabuke zapravo, ali je ipak hrana. Ako ste citale nesto o juice fastu onda znate da se ne smije pojesti nikakva kruta hrana. Ne zbog kalorija, nego jer to prekida proces detoksikacije. Tako da sam, da skratim pricu, sjebala. Ali ponosna sam na sebe sto sam uopce ovoliko dugo izdrzala. 
Zelim sto prije opet zapoceti, ali u nedjelju putujem zbog Svih svetih tako da znam da ce biti nemoguce izbjeci hranu u gostima. Pocinjem opet od ponedjeljka. Zeli li mi se netko pridruziti?

- 18:05 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 23.10.2010.

Jos jednom.

Pokusala sam. Stvarno jesam. Ali ne ide.
Imam dva ogromna talenta u zivotu. Mogu ne jesti i mogu se prezderati. Mogu ne jesti danima i mogu pojesti 2 jumbo pizze. Kao predjelo.
Nema izmedu toga. Ne znam znacenje rijeci ravnoteza i nisam sigurna da uopce poznajem puna osoba koje je svakodnevno zive.
Zato se vracam.
Plan je vrlo jednostavan. Nedjelja - vodeni dan (just to kick it off).
Sljedecih 30 dana - juice fasting.
Ne znam hocu li uspjeti uzimajuci u obzir da trenutno ne zivim sama, ali dajem svoju dusu i tijelo u pokusaj izbjegavanja hrane.
Unaprijed se zahvaljujem svima na dobronamjernim savjetima. Znam da bih trebala normalno jesti i vjezbati, ali ja to ne znam. Probala sam i ne ide. Hvala vam od srca i zelim vam svima brzo postizanje cilja, sto god on znacio. Ovo je moj nacin.
Ovo je jos jedan pokusaj. Nadam se posljednji. Nesto mora ici dolje.
Ili kile ili ja.


24.10.2010. - Nedjelja
Kg: 59
Danas je bio vodeni dan. Ponesto slabosti i vrtoglavice, ali sve u svemu, bilo je u redu. Tijelo mi jos uvijek probavlja hranu od jucer pa se ne zali toliko.
Od sutra pocinje juice fast. Znaci, samo sokovi, cajevi i voda. Necu zbrajati koliko ce kalorija biti u sokovima, glavno da ne bude nista od krute hrane. Kuci imam sokovnik pa cu ih sama praviti, a kupovat cu jedino kad ne bude druge opcije (budem u gradu/nestane mi voca doma). I to jedino u Bio&Bio jer sam nasla nekoliko sokova koji nemaju konzervansa ni dodanih secera.
Kombinirat cu razlicito voce i povrce. Planiram ubacivati dosta banana zbog kalija.
Sutra cu si kupiti dodatne multivitamine i nadomjestke zeljeza, magnezija, cinka i kalcija.
Poanta svega ovo je smrsaviti. Biti mrsava i lijepa. Nema smisla biti mrsava i mrtva tako da, koliko god se rigorozno cinilo, preventirat cu sve sto mogu.

25.10.2010. - Ponedjeljak
Vagala sam se i imam 57 kg. 57! *.*
Nikad mi se do sad nije dogodilo da bi u samo 24 sata posta skinula 2 kg.
Ok, znam da je to samo voda i da bi se odmah vratilo cim bi pocela jesti, ali ipak su to 2 kg. Jebote.
Ocekujem da ce mi se ponesto vratiti sad kad pocnem unositi kalorije kroz sokove, a i kg ce sporije padati kako se budem priblizavala cilju, ali nema veze. Strpljen-spasen.
Danas sam kolicinski dosta sokova, ali kalorijski je bilo zanemarivo. Zeludac mi je uvijek malo osjetljiv nakon vodenog dana tako da sam ih morala razrijediti jer su mi bili preteski. Kombinirala sam svo voce i povrce koje sam imala. Nesto je bilo vise, nesto manje fino, ali u svakom slucaju, mislim da bih se mogla pridrzavati ovog rezima.
Sad malo o nuspojavama. Ona blaga vrtoglavica je konstantno prisutna, ali nije nesto s cime se ne mogu nositi. Kad sam se probudila ujutro, srce mi je nekontrolirano brzo kucalo. Ne znam je li zbog toga sto sam se naglo ustala ili ima kakve veze s dehidracijom, ali kad sam popila nesto soka i smirila se na 10ak minuta, sve je bilo u redu. Ne znam sto je, ali brzo je proslo.
Isla sam u posjetu prijateljici i jebalo ih ono Podsusedsko brdo da ih jebalo. Na pola puta sam mislila da cu se srusiti, ali znala sam da cu se otkotrljati do dna brda, a onda bih trebala sve ispocetka pa je bilo prakticnije nastaviti. :D
Nakon toga sam isla s deckom i prijateljima na kuglanje i ONDA sam tek pomislila da cu umrijeti. Potrosnja kalorija je fantasticna, ali nakon 3 sata bila bih umorna cak i da sam jela. Ali, glavno je da ja nisam posustala.
Fizicku glad vise ne osjecam, kao sto i inace bude. Ali to ne znaci da ne bi pozderala sve u kuci. Vise ni ne ocekujem da ce mi kruliti zeludac, sad samo moram mozak uvjeriti da je sok sve sto mu treba. Javim se sutra i nadam se da ce kilaza ostati bar na istom.



26.10.2010. - Utorak
Kg: 56,5
Samo nek padaju kile, pa makar i po pola dnevno. :D
Boze, danas me uhvatila tolika kolicina hiperaktivnosti da sam se morala natjerati da uopce popijem sokove. Imala sam osjecaj da bih mogla danima biti samo na vodi. Na srecu, razum je prevladao. Citala sam da nakon nekoliko dana moze nastupiti faza euforije; sve je bistrije i izrazajnije. Ali moram uzeti u obzir da ja patim (mrzim tu rijec) od jedne vrste bipolarnog poremecaja tako da ne znam cemu pripisati tu maniju. Pretpostavaljam da ne mora kod svake osobe biti jednako.
Fizicku glad uopce ne osjecam, a zbog dobrog raspolozenja, nisam imala ni potrebu opaliti neki binge iz cista mira. Samo da ovako nastavi i ovo bi moglo ispasti lakse nego sto sam ocekivala. Iako nece biti potrebno ni izdrzati svih 30 dana ako kile nastave ovako padati. Ali sve su to pretpostavke. Nadam se najboljem. :D


28.10.2010. - Cetvrtak
Jucer se nisam javljala jer je sve bilo jednako kao i dan prije. Ukljucujuci i kilazu. Kao i danas. Stalo je na tih 56,5 kg i ne mrda. Ali sigurna sam da ce se to vec pomaknuti s vremenom. Strpljenja, strpljenja. :D
Ovo je stranica na kojoj sam se ja informirala o juice fastingu:
www.fasting.ws
Ima jos nekoliko drugih koje su dosta korisne, ali meni je ova najdraza. Ovdje mozete naci apsolutno sve sto bi vas moglo zanimati.
Ovo je bio samo quicky update, sad zurim na faks pa na posao. Pisat cu kad bude neceg zanimljivog za napisati, za sad je sve isto. Da sam znala da je ovako lako bez hrane, ne bih ni pomislila na vodeni dan. A ni na hranu. :p

x

- 23:38 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

subota, 09.10.2010.

Moram barem pokusati.

Odustala sam od challenga. I zelim odustati od svega ovoga.
Ne znam sto se dogodilo u posljednjih nekoliko dana, ali bila samtako umorna od svega. Izgladnivanja, vjezbanja, brojanja kalorija i vodenih dana.
Zelim biti normalna. Zelim ne misliti na hranu svake minute svakoga dana. Zelim ne znati koliko svaka jebena vrsta hrane ima kalorija i grama masnoce u sebi. Zelim biti bezbrizna i pojesti burek u 6 ujutro kad se vracam iz izlaska, a bez osjecaja griznje savjesti. Zelim sve to i puno vise.
Zato sam prije 2 dana nazvala svoju psihijatricu i priznala joj da sam se opet vratila ani. Ali da zelim i pobjeci. Priznala sam i mami i prijateljima. Umorna sam od ovoga. Zelim zivjeti.
Bila sam jedna od onih koje su uvijek govorile da se ovoga ne moze rijesiti, da je to for life. Ali to je odustajanje. Ne zelim se pomiriti s ovakvim stanjem. Jer nisam sretna. Sad cu pokusati dokazati suprotno. Pa makar se svakodnevno morala podsjecati zasto je cokoladni muffin bolji od vodenog dana. I da hrana nije neprijatelj. Pokusat cu zdravo jesti i zdravo vjezbati. Jesti ono sto volim i sto me cini sretnom. Znam koliko ce tesko biti promijeniti navike. Ali ako i nakon par godina budem tek na pola puta prema spoznaji da nekoliko kg viska nije najvece zlo koje mi se moze dogoditi - bit cu sretna.
Zelim posvetiti svoje vrijeme ljudima i sebi, ne iskrivljenoj viziji sebe i mazohizmu.

Nastavit cu vas citati ako mi to ne bude otezavalo cijelu stvar. Jer, koliko god nekima bilo neshvatljivo, vodeni dan mi zvuci primamljivo kao nekima najslasniji tiramisu. :)
Danas sam kupila knjigu "Jedi, moli, voli". Cini mi se da cu svakodnevno trebati nekakvu vrstu motivacije. Nekoga ili nesto sto ce mi potvrdivati da hrana nije zlo, da nepodnosljiva bol u misicima nije put prema zadovoljstvu, a da budenje s mrznjom prema sebi nije zapravo pojam srece.
Ne zelim se mrziti. Zelim se voljeti ovakvu kakva jesam. Pa makar bila jedina koja ce to moci.

Zelim vam svu srecu, sto god ona podrazumijevala.

Ana

- 12:28 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 04.10.2010.

Challenge.

PONEDJELJAK: 57,5 kg
2 jabuke - 35 bodova
2L vode - 20 bodova
zeleni caj - 5 bodova
sat vremena hodanja - 30 bodova
100 trbusnjaka - 10 bodova
50 cucnjeva - 5 bodova
Ukupno: 105 bodova
- tezinu uopce ne zelim komentirati. Ali nadam se da ce se sve ovo isplatiti pa da ce vaga pokazati bar pola kg manje. Sutra cu unijeti vise kcal kako bih mogla i odtrcati bar pola sata jer je ovo maksimalno sto mogu napraviti na 2 jabuke.


UTORAK:


SRIJEDA:


ČETVRTAK:


PETAK:


SUBOTA:


NEDJELJA:

- 23:14 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.10.2010.

First day of the rest of my life.

Napokon je nedjelja i napokon sura pocinje challenge.
Sama se tesko mogu natjerati na takvo nesto, osobito na dio s vjezbanjem, ali kako imam izrazito kompetitivnu osobnost, challenge je savrsena stvar za mene. :D Ne kazem da cu se natjecati s ikim, ali volim gurati svoje granice sve dalje i dalje pa i imati neku odredenu kvotu koju moram ispuniti svaki dan. Moja kvota bit ce postici 100 bodova dnevno. Na ovaj ili onaj nacin. Za pocetak.
Upravo sam morala pojesti iznimno (nutricionisticki) odvratan rucak i sretna sam sto mi je to zadnji obrok. Bar do sutra. Navecer. :D
Znam da puno vas ne podrzava vodene dane, ali meni se cini kao neuspjeh sto god pojedem. Water is clean. We love water.
Jedino sto me brine u cijeloj stvari je bipolarni poremecaj. Bolujem od podvrste poremecaja koja se zove rapid cycling bp ili cyclotymia sto znaci da mi se svaki dan ili svaka dva dana izmjenjuju faze manije i depresije. Manija je odlicna (iako sam onda sklona glupostima) jer nemam potrebu ni jesti ni spavati. A uglavnom ni ne radim ni jedno od toga dvoje. Cak se mogu nositi i s danom "normale" koji se nade izmedu te dvije krajnosti. Ali depresija je uzasna. Binge, binge, binge. Moja psihologinja to naziva "popunjavanjem emocionalne praznine". E pa onda sam ja jebeno prazna. Ako uspijem prezivjeti te dane, a da ne ugrozim challenge - na konju sam. ;)
U cetvrtak idem na put i nece me biti do subote tako da cu naknadno napisati sto sam sve jela.
I sutra ujutro cu se vagati (oh, Lord) i izmjeriti i podijeliti porazavajuce informacije s vama.

Sending Xs and Os

Ana

- 16:12 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 01.10.2010.

Water. Water. Water.

Jucer je sve proslo prema planu. Pojela sam samo jednu jabuku tako da nisam ni ispunila onu kvotu od 200 kcal.
Ali jutros sam se probudila i tezina je jos uvijek na istom. 57 kg.
Ponekad zaboravim koliko mi je metabolizam zapravo sjeban. Tako da cu sad ubaciti vodeni dan kako bih uhvatila neki "zalet" jer znam da ce tako kile poceti padati. Pocet cu s jednim od 24 sata (danas od 13h do sutra u isto vrijeme), a vidjet cu koliko cu moci nastaviti nakon toga. Onda se opet vracam na 2468. :)
Nadam se da vam svima dobro ide.

x

- 12:44 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2010 (2)
Listopad 2010 (6)
Rujan 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve sto mi imate za reci:
ana.binger@yahoo.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr