6. dan - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

nedjelja, 02.03.2008.

6. dan

Drage moje!

Evo da vam se malo javim. Kao što se mogle primijetiti, čitam vaše blogove svaki dan, aktivna sam na forumu pa se pitate zašto tako rijetko pišem blog?
Iskreno, pravog razloga nema. Jednostavno nisam znala što bih pisala. U vrijeme ispitnih rokova, trebalo mi je snage, nisam mogla biti na jabukama pa sam dva dana pila nes, jogurte i jela jabuke pa dva dana jela i više nego što mi je bilo potrebno i tako tri tjedna. Od utorka sam se vratila na pravi put, tako da mi je danas šesti dan kako sam ponovno na voću, jogurtima i nesu. Prvih par dana sam jela jabuke i naranče, jučer samo jogurte i nes i danas sam popila tri nescafea. Planiram drugi tjedan započeti s tekućinom, znači nes i tu i tamo koji jogurt. Ako ću se osijećati loše, pojest ću neku voćku.
Tjednima sam bila u depresiji, nisam izlazila nikud osim na ispite, koje sam hvala Bogu sve uspješno položila. Barem mi je to išlo. Da ne pričam kako sam zanemarila sve prijatelje, rodbinu i sve što s time ide. Svaki me dan netko zove i pita što je sa mnom, zašto ne dolazim doma barem svaki drugi vikend ako već imam obaveza na faksu.....a ja se jednostavno oglušujem na njihove pozive.....
Pravi razlog mog nejavljanja su ovi nagomilani kilogrami. Čekam bolje sutra kad ću osvanuti mršavija nego ikad. Ne želim da me gledaju ovakvu.....
Počela sam i vježbati, svaki dan sve više, jer čim primijetim promjenu, dobijem volju za još i još.....
Zadnjih par dana me uhvatila neka prehlada, tako da uopće nisam gladna, nemam potrebu za hranom.

Hvala vam svima na neizmjernoj podršci, ne bih uspjela bez vas.
Budite mi vesele i jake, neka vam poticaj bude svaka nova zraka sunca!

Ljubi vas Anabela!


- 18:02 - Komentari (42) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx