Ne ide, pa ne ide - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

petak, 25.01.2008.

Ne ide, pa ne ide

Drage moje,
što da vam kažem, osim da mi nikako ne ide! Već tjednima pokušavam, točnije od nove godine,ali ne prestajem jesti. Frustracije zbog hrane liječim hranom ?!!

Ovih dana učim po cijele noći i zasad sam sve ispite uspješno položila (barem nešto), a kad ću prestati jesti?
Vidim da je nekima od vas krenulo i sretna sam zbog vas!
Hvala neizmjerno na podršci, ljubim vas!


- 21:50 - Komentari (16) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx