Ide nekako.. - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

srijeda, 05.12.2007.

Ide nekako..

Hey, najdraže!

Nisam se javljala neko vrijeme jer jednostavno ne stignem! Zauzeta sam na faksu, krenuli su kolokviji, a uskoro će i ispiti. Prekinula sam s mesnom dijetom, bila sam na njoj 5 dana i vidjela da mi ne odgovara. Cijelo sam se vrijeme slabo osijećala . Vratila sam se starom načinu mršavljenja, koji mi je puno lakše za izdržati i prilagođen meni osobno. Krenula sam ponovno od ponedjeljka. Pijem nescafe i jogurte i jedem jabuke i mandarine. Osijećam se dobro zasad, vidjet ćemo dokad ću moći ovako. Neću određivati nikakve ciljeve, nisam se ni vagala, odjeća će mi biti najbolje mjerilo. Eventualno ću vikendom pojesti normalan ručak. Javim ću vam rezultate kad ih primjetim,a vagat ću se vjerojatno oko Božića!

Držite mi se malene, uskoro će Nova, vjerujem da ćemo sve zablistati u novogodišnjoj noći!
Sretno,ljubim vas!


- 17:00 - Komentari (28) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx