Sve je u glavi. . . . . - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

nedjelja, 18.11.2007.

Sve je u glavi. . . . .

Kao prvo, vidite da imam novi dizajn; puno hvala xx Skin And Bones xx ! kiss

Prošli je post bio kratak, ostavila sam trag tek da vidite da sam opet s vama! Vidim da mnoge zanima što se sa mnom događalo sve ovo vrijeme!? Ajme...puno toga, ali nažalost više lošeg, nego dobroga.
Povukla sam se s bloga, ali sam nastavila put na koji me dovela ana.Cijelo sam ljeto pokušavala izgubiti kilograme, svaki ponedjeljak je bio novi početak. Nažalost, bezuspješno. Vratila sam se na početak, na 58kg, možda već i 59.
Ne, nisam to vrijeme normalno jela, ne sijećam se jesam li u 5 mjeseci pojela 3 normalna zdrava obroka. Obično sam bila na strogom režimu preko tjedna i sve uprskala vikendom. To je rezultiralo s nekoliko kg viška. Vaga je krenula u suprotnom smjeru, prema gore. Nisam imala snage, objaviti to na blogu, a toliko mi je trebala vaša podrška. Pokoja topla riječ. Pokušala sam se boriti sama, nije išlo. Jedino što ću vam reći , a to je ono najgore što mi je ovakav život donio, upropastila sam crijeva laksativima. Više ne pamtim što znači normalna stolica, jer bez njih ništa. Pokušavala sam svašta; čajevi na biljnoj bazi, čepići, no ništa mi više ne pomaže. Zato vas molim , nemojte ih gutati bezveze. Bolovi su strašni, a što je najgore, crijeva će vam se naviknuti i nećete moći bez njih. Ovo vam govorim dobronamjerno, jer svaki dan prolazim kroz pakao, nikad ne znam kad će proraditi i hoću li moći u datom trenutkom do wc-a.
Danas sam imala vodeni dan da se pročistim i da sutra mogu krenuti s dijetom.
Bit ću tjedan dana na mesnoj dijeti, dalje ću vidjeti!

Hvala Vam svima na kometarima i podršci, oni mi uvijek podignu raspoloženje. Zato sam se i vratila jer trebam vašu pomoć! Ne zaboravite da sam uz vas i uvijek voljna pomoći!


Ljubim vas! cerek


- 23:39 - Komentari (32) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx