Samo da vam se malo javim - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

subota, 20.01.2007.

Samo da vam se malo javim

Bilo je ok ovaj tjedan, no mnogo je puno bolje.
Dosta sam toga prošla,isprobavala,sad vidim kamo me te dovelo.
Ali,samo sam čovjek od krvi i mesa,a na greškama se uči.
Uspjet ću,znam da hoću! Vjerujem!
Čudim se sama sebi da to kažem (ali uistinu i mislim,barem ovaj put) jer sam uvijek i u svemu od kad znam za sebe bila pesimistična,nikad si nisam bila dovoljno dobra,bez imalo samopouzdanja! Iako mi mnogi ljudi govore da bi samo djelić dali da budu par napola kao ja!
Ne znam zašto to kažu, ne znate ni vi jer me ne poznajete, no jedno je sigurno,nikome ne bih poželjela da se osjeća kao ja,jer toliko se tuge,boli i suza krije u meni!
No, živim u svom svijetu,ali ovaj put obečajem sama sebi, da ću uistinu biti onakva kakvom me smatraju!
Od ponedjeljka do daljnjega sam na tekućini (voda,čaj,voda,mlijeko,nes,voda,voda,voda). Pet ću tjedana biti disciplinirana, prvi tjedan na tekući,dalje ću vidjeti!
Vama,drage moje želim puno uspjeha,da napokon ostvarite sve voje ciljeve i budete barem malo zadovoljnije same sobom.
Vjerujem u vas i nadam se da ćete mi biti podrška!
Trebam vas!

Puno vas volim,pusa najveća,Anabella


- 23:39 - Komentari (10) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx