Ah..... - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

subota, 25.11.2006.

Ah.....

Čudno se osjećam,jako čudno.
Kao što sam napisala na blogu kod Sunčy,počela sam se kontrolirati,dva tjedna sam bila na tekućem,ovaj uglavnom jabuke i s tim mi se samo proširio želudac!
Sljedeći ću tjedan ponovno na tekućem!
Ovaj ću put uspjeti jer sam spremnija nego ikad!
Vidim da je nekima od vas krenulo,nekima ide malo slabije,al sve ćemo kad -tad doći na svoje.

Moram vam ovo reći,iako ne znam kako ćete to protumačiti.....
osjećam se nekako osamljeno,kao da nemam vašu podršku ,vidjela sam da me Anna maknula iz linkova..
Znam da ni ja vas nisam u posljednje vrijeme baš komentirala,al jednostavno mi ne otvara komentare,jedva sam danas nakon 3 tjedna pokušaja uspjela objaviti post na svojem blogu.
Grozno,kompjuter mi je pun virusa.

Držite se,
a ja ću s vama ili bez vas uspjeti!
žao mi je jer bi mi bilo puno lakše s vašom podrškom!
SVAKA ČAST IZUZECIMA
Pusa


- 23:22 - Komentari (17) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx