Odlično..... - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

ponedjeljak, 06.11.2006.

Odlično.....

Cure moje,napokon mogu objaviti post,cijelo mi vrijeme nešto šteka!
Evo,napokon sam happy jer uspostavljam samokontrolu!!!!!
Kao što vam je rekla sunčy ovaj tjedan samo strogo i ne odustajemo,stoga uspjeh nam je zajamčen!
Objavit ću vam rezultate drugi tjedan!
Drž'te mi se!
Pusa,sve vas puno volim!


- 20:24 - Komentari (13) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx