Dobro je... - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

utorak, 31.10.2006.

Dobro je...

Izdržala sam jučer cijeli dan na vodi,a danas sam poslije tjelesnog popila mali shake od jagode,ima 160ml,nadam se da to nema puno kalorija???
Al zadovoljna sam,iako sam naglo krenula budući da sam cijeli prošli tjedan bingala,tako da još nema promjena,al bit će,ne može to odmah!
Sve u svemu dobro je,ostatak tjedna ću probat na vodi,eventualno pokoji nescafe,al već mi je danas lakše,još 5 dana i k tome je u nedjelju puni mjesec! Baš super!
Kako ste vi? Jel vam roditelji skuže kad ne jedete? I kud s tom hranom?? Bacate u smeće,wc,izbjegavate??
I jel pijete zeleni čaj,mislim da pomaže.
Držite mi se!
Voli vas puno,vaša Anabella!cerek


- 19:18 - Komentari (13) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx