Povratak..........zapravo novi početak - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

petak, 27.10.2006.

Povratak..........zapravo novi početak

Drage moje ljepotice!
Evo,da vam odmah objasnim!¨
Cijelo sam vrijeme bila s vama,čitala sam vaše postove svakog dana,ali jednostavno nisam imala snage ostvaljati komentare! Neke su leptirice prestale pisati,neke su se vratile,a neke su nam se tek pridružile!
Drage moje,što da vam kažem za sebe!
Imala sam dobrih dana,ali puno više onih ružnih.................duže sam vrijeme ipak bila u depresiji..........i to velikoj........pomišljala sam svašta,toliko mi se toga vrtilo u glavi.jedino što mi ocjene u školi blistaju (neka ne bude potuženo),.......Sve mi je ostalo jako tužno.
Živim dvostruki život,svakog se jutra budim s nadom da će se nešto promijeniti u mom monotonom životu,da ću izdržati još jedan vodeni dan.........ali što dalje to mi ide NAŽALOST sve teže.......
Vidjevši da svakog dana tonem u sve veću depresiju,prije no što iziđem iz kuće navučem smiješak i ne skidam ga dok se ponovno ne uvučem u tamu svoje sobe,prepuštena mislima i tuzi koja me sve više zaokuplja. Što se više odričem hrane,to više mislim o njoj..........
No,vidim da nekima od vas ide sve bolje,nekima malo teže,ali drage moje GLAVU GORE! ! ! ! !
Mi nismo rođene kao gubitnice,to i nismo i nikada nećemo biti!
SVIMA ĆE NAMA JEDNOGA DANA ZASJATI SUNCE! No,da bi taj dan došao ,moramo ustrajati i naravno bez odricanja i gladovanja nema ništa!
Tako da ja krećem ozbiljno u nove pobjede! Vjerujem da će mi se neke od vas pridružiti i veselim se novim uspjesima! Uspjela sam jednom,mogu opet i uvijek jer ja to želim,hoću i MOGU.
Stoga,do kraja tjedna ću još lagano (jogurt,nescafe,pokoja jabuka,nedjelja-juha)
No,od drugog tjedna voda,voda ,voda,a kad osjetim slabost,samo ako osjetim da gubim tlo pod nogama,popit ću jogurt ili nešto tako.
Držite mi se ljepotice,sve vas jako puuunooooooo VOLIM i nadam se da ćemo biti jedna drugoj podrška. Ako mi se koja pridružuje od drugog tjedna neka javi!
Pusa velika.
Vaša Anabella


- 20:42 - Komentari (18) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx