Evo me napokon - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

ponedjeljak, 04.09.2006.

Evo me napokon

Drage moje leptirice!
Vratila sam se iz Njmečake 1.9. i ove vam dane pokušavam napisati post,ali nikako mi ne uspijeva. Nisam se mogla spojiti! Evo da vam kažem da mi je bilo lijepo i sve bi bilo super da nema mog problema i borbe s kilogramima! Zasad sam na istoj kilaži,danas sam krenula s vodenim danima! Vjerujem da ću sad kad je počela škola izmršaviti! Tako je obično!
Nego,kako ste mi vi?
Jel vam uspijeva,kako je prošao challenge!
Puno sreće svima,i javite mi što ima novog!
Voli vas vaša
Anabela


- 20:57 - Komentari (7) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx