Skupila sam energiju....sutra je za mene veliki dan - Sve se može uz čvrstu volju - Blog.hr

nedjelja, 06.08.2006.

Skupila sam energiju....sutra je za mene veliki dan

Da vam se malo javim....
Evo vikend nije baš dobro prošao kao i svaki drugi..obiteljski ručak i te spike,ali sutra je novi tjedan,ponedjeljak i čvrsto sam odlučila da ću se pridržavati onoga što sam si predodredila. Ako sada izdržim svaki drugi put će mi biti puno lakše,bit ću sretna,poletna i što mi je najveći cilj MRŠAVA.
Bolje mi je sad malo patiti i biti gladna kad to uvijek urodi plodom. Vjerujem da mi starci ovaj put neće biti prepreka. I isto se tako toplo nadam da ćete me vi leptirice moje u tome podržati.
Plan je ovakav:
PON-dopušteni mliječni proizvodi (nescafe i jogurt light 0,1%m.m.)_ako baš budem gladna,inače voda
UTO-jogurt light ili samo voda
SRI-voda
ČET-voda
PET-nescafe
SUB-voda
NED-probat ću samo juhu pojest,ipak je taj dan obviteljski ričak

Za sada ću probat tako,moram strogo jer sam se u zadnje vrijeme malo zapustila,sad rigorozno.
Da,depresivka u srijedu je puni mjesec,zato je kod mene kao što vidiš vodeni dan,kao i u četvrtak.

Pusa svima,sve vas jako volim,i javite kako napredujete
I posebno za tebe depresivka,želim ti puno uspjeha,samo ne odustaj i uspjet ćeš,moramo jedna drugoj biti podrška,svakako javi kako je prošla ta mjesečeva dijeta.
Općenito,pišite mi jel vas starci gnjave i jel kuže šta??
Kissam vas sve!!


- 21:22 - Komentari (12) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Quod me nutrit me destruit

Evo za sve koje ne znaju*****

Neki podaci o meni:
visina: 168cm
težina na kraju 6mj 2006.godine: 53kg

željena težina :

1.cilj : 50kg
2.cilj : 48kg

Novo stanje:
visina:168cm
težina: 58kg (vagano 04.11.2007.)
ciljevi: i dalje isto 48 kg

moj mail:
sunasce5@net.hr

Design By: xxSkinAndBonesxx