Ančii

Posljednji post<3

I posljednji put.....book svimaa<3
Sada dok pišem ovaj post sam jako ponosna na sebe, jer sam s vama podijelila neke stvari koje vam mogu pomoći.
Nadam se da sam vas sa ovih 15 postova uspijela nasmijati, dati vam savjet, predložiti neke dobre pjesme...cry
Hvala vam puno što ste prtili moj blog<3 Toliko od menecerekcerek

Vaša omiljena blogerica Ana <3 <3

29.10.2017. u 08:59 | 1 Komentara | Print | # | ^

Aplikacija koja me spašava

Book svimaa<3
I za danas sam vam odlučila pisati o jednoj aplikaciji koju sam preuzela na mobitel putem Trgovine Play. Radi se o aplikaciji koju možete koristiti ako ste učenik, student, također ako ste i razrednik. Ova aplikacija je odlična ukoliko vam se ne da stalno prijavljivati na e-dnevnik. U aplikaciju možete zapisati koje predmete imate, zatim koje su vam ocjene iz kojeg predmeta te vam piše prosjek iz svakog predmeta i cjeloukupni prosjek. U aplikaciju tekođer možete pisati raspored sati, u kojoj ste učionici koji sat, kada vam započinje, kada zvršava sat i možete pisati što morate učiti, koji predmet odgovarati i slično. Na slici ispod imate ikonu aplikacije tako da vam preporučujem jer je stvarno odlična. Nadam se da sa vam i malo pomogla.




Vaša omiljena blogerica Ana<3

29.10.2017. u 08:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

Moj omiljeni pjevač

Book svimaa<3
I pošto sam krenila sa omiljenim nogometašom sada ću vam pisati o omiljenom pjevaču. Uživajtecerek



Na fotografiji možete vidjeti britanskog pjevača Edwarda Cristophera Sheerana poznatijeg kao Ed Sheeran. On je rođen 17. veljače 1991. godine. Njegova najpoznatija pjesma je Shape of you. Meni je najđraža Galway girl. Tu pjesmu stalno slušam i jako je volimmcerekcerekcerek Ed Sheerena slušam nekoliko mjeseci. Prvi je pjevač koji mi se svidio na prvu. Njegova pjesma koju sam prvu čula bila je Shape of you.
Sada je sigurno to sve od mene za danascry


Vaša omiljena blogerica Ana<3

27.10.2017. u 20:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

Moj omiljeni nogometaš

Book svimaa<3
I nije me bilo jako dugo jer sam bila previše zauzeta učenjem i školom. Za danas sam vam pripremila jedan post o mom omiljenom nogometašu. Uživajte.



Na slici možete vidjeti mog omiljenog nogometaša koji se zove Neymar da Silva Santos Junior poznatiji kao Neymar. On je rođen 5. veljače 1992. godine. Visok je oko 175cm. Jako je dobar igrač, a time i jako dobro plaćen (36,8 mil. eura). Trenutno igra u dva tima (Brazilska nogometna reprezentacija i Paris Saint-Germain FC) kao napadač. Već je jako dugo moj omiljeni nogometaš i naravno da ga pratim na instagramucereksretan
Toliko za danass<3


Vaša omiljena blogerica Ana<3

27.10.2017. u 11:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

Recenzija 4

Book svimaa<3
Za danas sam odlučila napraviti 4. recenziju. Pisat ću vam o mojoj najdražoj maski za kosu. U pitanju je Garnier Ultra Doux maska.Ona sadrži 300ml. Možete ju pronaći u DM-u za oko 40 kuna. Miriše jako lijepo. Nanosite ju nakon ispiranja šampona. Kada ju stavite isperete ju nakon 5min. Masku stavljajte jedanput u dva tjedna. Poslije vam kosa bude jako mekana i ukoliko imate kovrčavu kosu lokne vam budu još ljepše. Ovu masku već neko vrijeme koristimo mama, sestra i ja. Prezadovoljne smo i planiramo kupiti novo pakiranje. Pogledajte izgled maske doljee.
Toliko za danas<3



Vaša omiljena blogerica Ana<3

20.10.2017. u 15:43 | 1 Komentara | Print | # | ^

Recenzija 3

Book svimaa<3
Kao što možete primjetiti danas sam odlučila izbaciti dva postasretan
Za 3. po redu recenziju ću vam pokazati Adidasov gel za tuširanje kojeg sam također dobila za rođendan. Ovaj gel je nešto najbolje što sam ikada probala. U sebi sadrži neke kuglice (piling). One kada se raspadnu rashlade kožu jer su od mente. Sam gel miriše na neke slatke žvakače gume. Jako je ugodan miris. Gel ima 200ml i također ga kao i dezedorans (predhodni post) možete kupiti u DM-u i većim trgovinama. Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda.



Sutra slijedećii postcerekcerek

Vaša omiljena blogerica Ana<3

19.10.2017. u 16:22 | 0 Komentara | Print | # | ^

Recenzija 2

Book svimaa<3
Pošto smo krenuli s mirisom i danas za vas imam jedan miris. U pitanju je Adidasov dezedorans. Dezedorans sadrži 150ml. Ima 0% alkohola u sebi što je po meni jako važno. Naravno piše da je jako dugotrajan (24h), ali pogotovo kada su vrući dani da je to nemoguće. Ovaj dezedorans sam dobila za rođendan od prijateljice tako da ne znam kolika mu je cijena. Možete ga pronaći u Dm-u i nekim većim trgovinama (Lidl, Konzum, Kaufland...). Miris ovog dezedoransa me podsjeća na neke vlažne maramice koje sam koristila. Jako je teško opisati ga. Meni nije izazvao nikakva crvenila što mi se obično dešava kod drugih dezedoransa. Na slici možete vidjeti pakiranje.



Toliko od mene za ovaj postcerekmah

Vaša omiljena blogerica Ana <3

19.10.2017. u 16:12 | 0 Komentara | Print | # | ^

Recenzija 1

Book svimaa<3
I za danas sam vam pripremila recenziju jednog proizvodaa. Napravit ću kao mali serijal u kojem ću vam pokazivati neke proizvode koje jako volim koristiti. Za prvu recenziju sam odlučila pokazati vam sprej za tijelo koje jako volim koristiti. Naime, radi se o Avonovom spreju. Ja sam naručila preko kataloga. Sprej sadrži 100ml i miriše na orhideju i borovnicu. Ima predivan miriscerekcerek Također sam probala još neke mirise kao što su jasmin, sladovina i med,mango i nar, mongolija.... Jako dugo koristim ove sprejeve jer su jako lagani (posebno za ljeto). Cijena ovih sprejeva se mijenja gotovo svaki mjesec i jako je pristupačna.Uglavnom joj je cijena niža od 20kn.
Na slici možete vidjeti kako izgleda bočica.




Toliko od mene za danas<3 Do nove recenzijee



Vaša omiljena blogerica Ana<3

18.10.2017. u 16:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

Random tag

Book svimaa<3
Za danas sam odlučila odgovoriti na 25 pitanja iz Random tag-a.

1. Imaš li kućne ljubimce?
Imam mačku i psa.
2. Nabroji tri stvari koje su ti trenutno fizički najbliže.
Laptop, knjiga i čaša
3. Kakvo je vrijeme u ovom trenutku?
Vani je sad mrak tuzan
4. Imaš li vozačku/voziš li? Ako da, jesi li ikad imao/la prometnu nesreću?
Ništa od navedenog
5. U koliko si se sati probudio/la jutros?
U 9:20
6. Kad si se zadnji put istuširao/la?
Prije 10 min
7. Koji je zadnji film koji si pogledao/la?
Nisam dugo gledala neki film pa se ne sjećam
8. Koju si zadnju SMS poruku poslao/la?
Ne dopisujem se preko SMS-a
9. Kojom ti melodijom zvoni mobitel?
Pravila igre- Muška suza
10. Jesi li putovao/la u drugu zemlju?
Jesam
11. Voliš li sushi?
Nisam ga nikad probala
12. Gdje kupuješ namirnice?
U trgovini
13. Jesi li ikad uzimao/la tablete za spavanje?
Ne
14. Koliko braće/sestara imaš?
Dvije sestre i brata
15. Imaš li stolno računalo ili laptop?
Laptop
16. Koliko ćeš godina navršiti sljedećim rođendanom?
15 godina
17. Nosiš li leće/naočale?
Nosim naočale
18. Bojaš li kosu?
Ne
19. Napiši nešto što planiraš raditi danas.
Spavati?
20. Kad si zadnji put plakao/la?
Ne sjećam se
21. Koja ti je omiljena pizza?
Miješana
22. Je li ti draži hamburger ili cheeseburger?
Hamburger
23. Jesi li ikad učio/la cijelu noć?
Ne
24. Koje su ti boje oči?
Smeđe
25. Možeš li osjetiti razliku između Pepsi i Cole?
Ne
Toliko za danass<3



Vaša omiljena blogerica Ana<3

14.10.2017. u 20:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

Pjesme koje volim slušatii

Book svimaa <3
Kao što se moglo skužiti radim na tome da na ovom blogu svako može naći nešto za sebe odnosno da bude raznolik i zanimljiv svakome. Danas ću vam reći koje pjesme volim slušati u posljednjih nekoliko mjeseci. Dakle, uglavnom su to engleske. Sada ću vam poredati pjesme od 1-10 (od najdraže do malo manje dražih):

1. Kelly Clarkson- Because of you
2.Austin Mahone- All I ever need
3.Loving Caliber feat. Lauren Dunn- You are the solution
4. Alex & Sierra- Little do you know
5.Cristina Perri- A thousand years
6. Zedd, Alessia Cara- Stay
7.Ed Sheeran- Galway girl
8.Ed Sheeran- Perfect
9. Shawn Mendes- Treat you better
10. Shwan Mendes-Theres nothing holdin me back

Toliko od mene za danas<3



Vaša omiljena blogerica Ana<3

13.10.2017. u 20:27 | 0 Komentara | Print | # | ^

Modaa




I bok svimaaa. Danas sam odlučila ovaj blog učiniti malo zanimljivijim. Odlučila sam malo pisati o modi i trendovima trenutno. Kao što možete vidjeti na fotografiji iznad trenutno su u modi jako popularni komadi odjeće koji na sebi imaju izvezenu cvjetnu šaru odnosno cvijeće. Na fotografiji možete vidjeti samo hlače ali postoje i kožne jakne,traper jakne, majce....Meni se ovaj trend jako sviđa cerek Ovakve komade možete pronaći u raznim trgovinama kao što su Zara, H&M, Pull&Bearu i dr. Meni se osobno najviše sviđaju komai iz Zare. Toliko o modi u ovom postu.
P.S znam da sam u prošlom postu obećala fotografiju, ona će izaći odma nakon ovog posta <3
Moj instagram profil----> ana_03z




Vaša omiljena blogerica Ana <3

12.10.2017. u 10:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

Nedjelja

Bok svimaa <3
Danas je nedjelja. Vani je jako hladno i oblačno. Ako ništa drugo barem ne pada kiša. Za danas nemam u planu niša specijalno. Moram nešto malo učiti. Najavili su se gosti iz Austrije tako da oni dolaze popodne. Do tada ću malo učit i napravit novu sliku za blog. Ovaj puta nema slike al slijedeći je put očekujte. Toliko od mene za danas <3
Moj instagram profil----> ana_03z


Vaša omiljena blogerica Ana <3

08.10.2017. u 12:32 | 0 Komentara | Print | # | ^



I bok svimaa <3 Danas cijeli dan pada kišatuzantuzan I baš iz tog razloga ne izlazim iz kuće. Odlučila sam se prisjetiti ovoga ljeta pa sam otišla na laptop i gledala slike. Na početku ljeta odnosno 1.-5. lipnja smo moj razred i ja išli na maturalac u Biograd. Ova slika koju vidite iznad je napravljena na jednoj plaži. Jako mi je draga ta slika jer me vraća na početak ljetovanja. Ovo ljeto mi je stvarno jako brzo prošlo ali sam se baš lijepo provela jer sam stekla nova prijateljstva. Toliko od mene <3


Vaša omiljena blogerica Ana <3

06.10.2017. u 14:45 | 0 Komentara | Print | # | ^

Proslava sestrinog rođendana <3



3.10 proslavili 10. rođendan moje sestre Lane. Na rođendan su došle tete sa svojim obiteljima. Bilo nam je jako zabavno. Svi smo se zajedno družili i smijali. Najviše sam se igrala sa malim bratićem Alenom i sestrićnom Monikom.
Gore vidite jednu od mnogih torti koje su bile na rođendanu.


Vaša omiljena blogerica Ana <3

04.10.2017. u 14:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

UPOZNAJTE ME

Bok ja sam Ana i imam 14 godina. Idem u 8.razred osnovne škole. Za sada još razmišljam o svom budućem zanimanju.
Hobi mi je rolanje. Jako se volim vikendom družiti s mojim najboljim prijateljicama.Toliko za sada od mene ako vas zanima nešto više o meni nastavite pratiti moj blog!!
Moj instagram profil----> ana_03z



Vaša omiljena blogerica Ana <3

02.10.2017. u 16:23 | 1 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2017 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi