<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
30.11.2008.
Evo me pplčeki... Drago mi je kaj ste me poslušali i niste mi davali puno kommova... rofl

Sad da vam ispričam kaj se desilo sutra...(khm, jučer, khm) smijeh

Išle ja i Lepinja van... Prvo smo obišle sva "popularna" mjesta nalaženja, pa zajebavale Leleta, pa provaljivale u školu... smijeh I srele mi Janju...yes
Janja je šetala Tonku pa smo i mi išle s njom. Malo bla-bla tu i tamo, i mi smo bile "pozvane" na klizanje. rofl
I mi išle kod mene i dosađivale se... I Gracia odnekud izvadi neku ljubičastu bilježnicu i kaže:"Kety, ajmo napravit spomenar-leksikon!!! smijeh!"
I išle mi to radit... Uzmemo mi tuševe u boji i počele ukrašavat... (NE želite vidjet na kaj to liči... rofl)
Sve je bilo ok, dok mi Leponja nije prolila crveni tuš po podu... yes eekbang
Ugltočkica, poslije sati čišćenja mog poda...bang nazvao nas je Brunči i išle smo se nać s njim i Zekom... Tak mi "proširile" vijest o klizanju, i ni 5 ni 6, Brunči i Zeko su bili "pozvani" na klizanje!! yes
Al trebalo je love za to... I lepa je naravno išla u Travno po lovu, pa smo mi išli s njom doma...yes
Ali, našoj se Lepinji nije dalo ić dužim putem do stanice (Avenue mall) pa nas je natjerala da idemo od crkve, onom mračnom cestom usred ničega...burninmad Trebali ste nas vidjet... Nas 4 tamo trčimo uz cesticu, i na najmanji zvuk vrištimo... A kako sam se ja prepala kad je ispred nas prohujao neki čovac na biciklu... cry I mi hodamo, i hodamo i hodamo... I na svako svijetlo auta deremo se:"Zeko, ne idi prema svijetlu!!"yes
Ali, eto nevolje... Usred ceste stao je automobil... I mi se usrali:"Kaj će nas sad neko silovat?!?crycrycry"
Mi pretrčali pored auta... Ja se okrenem, a ono neki čovac izašo iz auta... Ja se ne sjećam kad sam zadnji put tak puno trčala... Pfff...yes headbang
I išli mi na bus do Travnog... (nismo imali karte naravno... rofl) Lepinja uzela lovu,a li imali smo jedan problem... Zekin tata mu nije dao da ide na klizanje... cry
Nakon pola sata nagovaranja , uspio ga je nagovoriti da ide!!! yes smijeh

Na klizanu... E tu je bilo svega i svačega... yes
Prvo je bio problem naći broj klizaljki... Nakon mnogo razmišljanja odlučila sam se za broj 42 (!) smijehAli, pošto se tamo tako jako boje da im netko ukrade klizaljke, morali smo ostavit dokumente... Lepa nas je spasila, jer je imala pokaz... (hvala!!!!) belj cool kiss
Kad sam ja stala na led.. jao, jao, jao... XD
I počnem se ja klizat... Lijepo, polako... Pa napokon se "zagrijem" i počnem brzat... I eto nevolje...cry
Neki mali baci mi se pod noge i ja na jednoj nozi prokližem pored njega... Za dlaku sam mu prste zrezala... bang yes
Trebali ste vidjet Zeku... To je bio smijeh... Jadnik je sigurno nekih mali milijun puta pao...yes rofl
A najbolje mi je bilo ovo:
Neki lik dođe ispred mene:"Mala, ajde makni se!" I prokliže ispred mene...eek
Ja se začudim i idem ga ganjat... Dođem blizu njega i uhvatim mu se za kapuljaču... yes I on se nastavi klizat i ne kuži uopće...roflroflrofl
Ja se pustim, gurnem ga, prokližem i kažem:"Makni se!!" belj
Kako sam se ja trgala kad sam vidla neke srednjoškolce kak padaju, jedan za drugim... Domino efekt... rofl rofl

To bi vam bilo sve od mene, za jučer... smijeh

mah wave




13:20 - Komentiraj ( 12 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Links*






Malo slika:

priLag0diLa: miSs smiLe deSiGn Designer: bw0ken smile
x