amorfia

17.02.2010., srijeda

Još malo zimskih...


















































































































| 09:15 | Komentari (16) | Isprintaj | # |



15.02.2010., ponedjeljak

Depeche Mode- Arena Zagreb


Bila sam jučer na koncertu i oduševljena sam!!!! Moram priznati da nisam zagriženi fan DM, no ovo je ipak bend čiji se koncert ne propušta. Našle smo svoje mjesto na tribini zapad, konstrukcija je zaklanjala dobar dio bine pa su mi fotke jad i bijeda... Nisam imala volje gurati se do dijela ograde s boljim pogledom, pa ju odma iskoristiti kao pomoćni stativ, prvenstveno sam htjela uživati u koncertu, a ne se gurati s ljudima kako bi ulovila dobre fotke... ovih par je tek toliko da si zabilježim događaj...
Arena je bila popunjena do zadnjeg mjesta, koncert je trajao 2 sata, nevjerojatan je osjećaj čuti ih u živo...ajme koji glasovi cerekcerekcerek
Kad opet dođu u Zagreb (a nadam se da hoće), obavezno idem na koncert yes









| 10:26 | Komentari (7) | Isprintaj | # |



12.02.2010., petak

Starkelja, zima, snijeg, selo moje malo...



Malo zimskih fotki snimljenih usput u šetnji, iz auta...



















































| 20:55 | Komentari (3) | Isprintaj | # |














Copyright © amorfia