amorfia

27.10.2009., utorak

FOTO GERILA- Otvorenje izložbe


Jučer su nam Anastazija Vržina i Dejan Barić, pripremili i više nego ugodnu večer.
Otvorenje izložbe u SAX-u je odličan potez, posebno ako se uzme u obzir da se radi o izložbi koncertne fotografije. Fotografije su fenomenalne i da sam u mogućnosti, kupila bi ih sve od reda jer su bile stvarno po pristupačnim cijenama. Užitak su za oči koji budi nostalgiju za koncertima na koje nisam mogla ići (stvarno je vrijeme da se obogatim zubo ).
Nakon par uvodnih riječi kojima su se predstavili, krenuli su nastupi bendova Dr. Scout i 4head, te izvlaćenje dobitnika nagrada... Srce mi je zatitralo kad je teta pročitala Andreja, no prezime nije štimalo, tako da ostajem pri onom da se moram obogatiti rofl
Srela sam neke stare blogere (Chocogirl, Soft cell, Štetočina, Film, Ribac), žao mi je što ih nije više došlo, davno su prošli dani naših okupljanja petkom u Cvjećarnici, a uvijek mi ih je drago vidjeti...
Da ne duljim dalje, evo par fotkica.














| 10:39 | Komentari (15) | Isprintaj | # |














Copyright © amorfia