Pozor! Lik koji vidite u iskrivljenom zrcalu u luna parku vaš je vlastiti...

utorak, 23.05.2006.

SAMO MALO!

nemojte misliti da nas ima samo dvoje. varate se! ima nas troje!

ja još ne napisah nijedan post na ovom blogu zbog tehničkih kvarova, ali evo moj prvijenac.smokin

e da, znam da ste još zbunjeniji nego ikad, no tome ja nisam kriva. btw, ja sam ramona ili ti volvox. neću ja puno pisati. samo se javljam da znate da nas ima više. naughty

i tako, čitajte i dalje ovaj poučan i nadasve zanimljiv post i ostanite kuul.smijeh

bok!

- 21:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Image Hosted by ImageShack.us

    "smatram da bi radije umro za ono u što ne vjerujem nego za ono što mi je kredo...
    katkad pomislim da je život umjetnika dugo i divno samoubojstvo i ne zažalim što je tako."

    oscar wilde


    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us