Amerikanac

04.08.2008., ponedjeljak

Znate li tko je Darth Vader?

Prije nekoliko dana, u rutinskoj kontroli kartona nasih pacijenta, a prateci rad mojih specijalizanata, pronadjoh telefonsku naredbu za davanje lijeka autoriziranu od strane Dr. Darth Vadera?! Kako nasa bolnica ima vise od 500 zaposlenih doktora (naravno da ja ne znam sva imena napamet), provjerio sam na racunalu postoji li Dr. Vader u nasoj bolnici. Pogadjate, ne postoji.

U nasoj bolnici se sve naredbe za dijagnosticke pretrage i lijekove unose direktno u racunalo, a identitet lijecnika se potvrdjuje lozinkom. Jedino u slucaju htinoce, dozvoljene su telefonske naredbe kada su sestra i farmaceut odgovorni za provjeru identiteta lijecnika.
No, na moje pitanje kako to oni potvrdjuju identitet, nadlezni mi nisu znali odgovoriti.

Kako se u ovom slucaju radilo o telefonskoj naredbi, upitah sestru koja je primila naredbu zna li ona tko je Darth Vader. Ne znam, odgovori ona. I naravno nikad ona nije cula za to ime i prezime. Nakon toga, provedoh malu anketu o tome koliko je ljudi culo za Darth Vadera. Iznenadilio me da je svega 30% culo ili znalo tko je jedan od najpoznatijih likova iz Ratova Zvijezda.

Nasa interna istraga je pokazala da je Dr. Vader nadimak za jednog od nasih stazista, koji je mislio da to svi znaju. I sad se on cudom cudi kako je ta sestra toliko glupa pa nije skuzila salu.

No najstrasniji dio price je taj kako je naredba nepostojeceg doktora prosla neopazeno kroz ruke sestre i farmaceuta, odnosno kako je pacijent na kraju dobio lijek prepisan od strane filmskog lika. Jer svi mi znamo lijekovi mogu biti smrtonosni ukoliko se daju u krivoj dozi ili pak krivom pacijentu. A za to ne moze odgovorati Dr. Luka Kovac. Moju zabrinutost sef je pokusao ublaziti utjehom kako je netko, nekoliko godina prije nego sto su imali kompjuteriziriani system, nazvao intezivnu, predstavio sebe kao Dr. April te naredio sestrama da daju klistir svim pacijentima u intezivnoj. Naravno, sestre su postupile po naredenju. No nakon sto su izklistirale gotovo sve pacijente u intezivnoj, glavna sestra je skuzila da je na kalendaru April. I to prvi.

Na kraju me zanima me kakva bi bila vasa reakcija da saznate kako vas je "uspjesno lijecio" Dr. Superman?
- 23:40 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi