Amerikanac

02.05.2008., petak

Cemu sve sluze kondomi?

Evo, sad ce neki od vas koja ja glupa pitanja pitam, no i ja sam jucer naucio da se kondomi osim za "one stvari" koriste i za jos neke druge stvari.
A koje su to, pitate se? Pa, slijedi opet prica iz ER.

Jucer dobijemo poziv iz zracne luke da nam EMS dovodi jednog putnika koji se pri ukrcaju u avion poceo cudno ponasati, povracati i gusiti.
Desetak minuta po pozivu, uljece hitna s tipom na nosilima, bijelac u odjelu, nekih 25-30 godina, koji bezuspjesno pokusava povratiti.
Nakon sto su ga sestre prikopcale na aparate, stavile kisik udjoh ja i priupitah standardna pitanja: kako se zove, u cemu je problem i slicno.

A tip ce ko iz topa: Doc, progutao sam kondom na aerodromu. Pomagaj.
Ja ga pogledam i cudim se. On, vjerojatno prepoznajuci moj zbunjeni izraz lica, nastavi: Ne, nije ono sto mislite. Kondom mi je zastao u vratnom dijelu jednjaka i ne mogu ga progutati niti povratiti.

Poceh razradjivati scenario kako mu je to poslo za rukom...vjerojatno ono, na brzaka sa neznancem u nekom zahodu pa u zanosu strasti covjek se malo opustio u lizingu i pushingu. I sad misli da ce pokupit sidu. Ali mi nije bilo jasno kako mu je kondom uspio zapeti u jednjaku..

Nakon misaone stanke, upitah ga o detaljima njegova "poduhvata".

On, poslovan covjek vrlo poznate kompanije zamoli za diskreciju kao preduvjet za ispovijed, opet pod kategorijom vjerovali ili ne.
Jucer ujutro na aerodromu on je provodio svoju uobicajenu strategiju "razbijanja straha od letenja": malo Xanax-a, pa malo kokaina, pa onda opet malo marihuane...I kad je sve bilo pod kontrolom, bilo mu je zao baciti ostatke "ljekova" pa je smislio genijalan plan.
Iz novcanika izvadio kondom pa lijepo utrpao lijekove, kokain i travu u njega, zavezao ga i s njim u usta i gutaj pa gutaj.
Vjerojatno je kao dijete puno gledao filmove i citao bajke. Pa to nebi uspjelo ni Copperfieldu.
Kondom mu zapeo tamo negdje u jednjaku i ni makac dalje.

I dosla maca na vratanca...Lijepo je dobio CT od glave do pete, pa nakon toga nezaboravnu gastroskopiju.
Kondom je dobio kao suvenir za svoje nezaboravno putovanje.

A ja cu ovih dana napisati Durexu zamolbu da na kutiju napise kako se kondomi ne jedu. Jer bi ih netko mogao tuziti, zar ne?


- 00:11 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi