Amerikanac

24.01.2008., četvrtak

Kamo-sutra ili kako to ljube Indijci?

Indija,

zemlja Hare krisne, Kama sutre, Svetih krava, i s milijon doktora i kompjuterasa u SAD.
U mojoj bolnici, od nas 10 specijalizanata na godini, 8 je Indijskog projekla ili su dosli iz indije,
Htio ili ne, morao sam se priviknuti na njihovu super zacinjenu hranu, pokupit malo naglaska, a i naucit nesto iz njihove kulture.
Jer mozete mislit kako izgleda provodit 80-90 sati tjedno okruzen njima.

I tako, prosle godine, ja pozvan na svadbu. Gdje, pa naravno u glavni grad Indije u SAD (Edison, NJ.op.a).
Indijski resoran, indijska glazba, indijska hrana...ja jedini koji nije Indijac. Posjedose mene oni odmah do mladenaca. Pocesni gost, pocasno mjesto. I tako, ja u pricu sa mladom, Mrs. V ( Dr.V. gledam svaki dan u bolnici)
.
Saznah jako zaniljivih stvari: Ona je zubarica iz Bombaja, diplomirala prije koji mjesec, prvi put je u SAD, stigla prije 3 dana.
I dok je ona djelila svoje prve impresije o obecanoj zemlji, upitah je koliko dugo ona i Dr. V hodaju te kako su se upoznali.
A ona ce meni ko iz topa: Mi smo zajedno od cetvrtka ( ukupno 2 dana jer je svadba bila u subotu).
Najprije pomislih kako je ovdje slucaj o ljubavi na prvi pogled (americka verzija) i drive in svadbi, ono upoznas nekog pa se isu vecer ozenis (sjetite se samo nase Britney u Vegasu), no odgovor je bio jos i bolji. I nevjerovatniji.

Ona je zavrsila faks i doslo vrijeme da se uda. Zenilo se i nasem Dr. V. I on lipo nazva doma i reka da mu posalju nevistu. Mladu, lipu, pametnu. Jedini uvjet: mora zna kuhat. Roditelji se dali u potragu, za 2-3 tjedna, e-mailom je dosla slika, Dr. V je rekao OK, Mrs V je rekla OK. A roditelji nakon toga su podjelili krave, zlato i sto ja znam sto vec.
Ona na zrakoplov za NYC, oni se upoznali na JFK, otisli u Starbucksa na kavu, nakon toga ona u hotel, on svojoj kuci.
U petak se nasli na rucku da se dogovore oko detalja svadbe, u subotu svadba. Majko mila, koje li romantike.

Svadba ko svadba, Plesalo se, jelo i pilo. Sve u svemu svi su se dobro provodili osim Dr. V i Mrs. V koji su se povremeno pogledavali sa upitnicima u ocima. Nisam im zavidio.

Nakon svadbe, pricah sa svojom ekipom iz Indije, dogovoreni brakovi su sasvim normalna i pozeljna stvar i njih se 80-90% zeni na taj nacin, samo 10% se zeni iz ljubavi. Zasto, zato sto se moraju zeniti unutar vlastith kasta i zato sto dogovoreni brakovi su puno bolji i dugorocniji. I od svih mojih u bolnici, nitko se nije udao/ozenio iz ljubavi.

I tako godinu dana nakon toga, prije neki dan, priupitah Dr. V kako mu je zena. A on ce meni u poverenju kako se jako zaljubija.
U koga, pitate se?
Pa u svoju zenu, naravno. I kako je jako sretan.

I sta na kraju kazati? Mozda bi i ja triba nazvat doma i reci mojima da odu na pijacu i da mi spakiraju koju udavacu :-)


- 01:09 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi