Amerikanac

04.11.2007., nedjelja

White trash disease

Jedan od vrlo teskih zaraznih bolesti ovdje (ne, nije MRSA) je bolest pod nazivom “White trash disease”. O cemu je naime rijec?
Svima je dobro poznato znacenje pojma “white trash-a”. To je naziv za bijelce najnize klase, neobrazovane i siromasne, a kojima je najveci zivotni uspjeh pojaviti se u Jerry Springer-u. Da bi to postigli moraju se jako truditi, obicno je dobitna kombinacija svako sa svakim tj. ako prevare curu/zenu/momka/muza s majkom i sestrom, a moze i s tatom ili bratom. Jer magicna je moc televizije i medija, ocarava i bogate i slavne, pa kako onda nece ovu sirotinju…koja bi uradila sve, ama bas sve, za par minuta zvjezdane slave.
Nasi junaci zive u kamp kucicama (u tzv. trailer parkovima), imaju vise od 150 kila, obavezno nose fudbaljerke, japanke i bermude usred zime, rascupanih glava, neispeglani. Ako ih pozelite vidjeti u vecem broju samo svratite u najblizi Wall Mart i Sam’s Club. Cini mi se kako im je od svega najmililje setati po ducanima u najnovijim pidjamama i japankama. Zbog cega im je to toliko napeto, do dan danas jos nisam uspio doznati.
Interesantno je da i mnogi drugi bijelci, koji imaju posao, edukaciju, kuce te koji sebe smatraju visim slojevima, ipak cesto pokazuju neke od simptoma ove teske bolesti.
Jer kako objasniti frizure alla strujni udar, kombinacije odijela s tenisicama, zguzvane majce i dzempere, raspate traperice, japanke i kratke rukave na minus 30 Celzijusa, automobile s rupama od korozije i s visecim branicima. Kako objasniti kupovinu raznoraznih namirnica, toaletnog paprira, britvica za brijanje u kolicinama koje ce trajati nekoliko godina?

Najprije sam se tjesio da je to mozda nesto tipa genetske predispozicije pa da smo mi Evropljani imuni na to.
Bijah u krivu. Radi o zarazi koja se nazalost vrlo tesko lijeci, a cini mi se da bolest pokazuje kronicno progresivni tok. Kako objasniti da proteklih nekoliko godina mog boravka ovdje, koristih peglu 5 (citaj PET) puta, dok u Hrvatskoj ni u ducan nisam odlazio neispeglan. Ma kako ja opravdavao sebe s ovim i s onim, cini mi se da sam se i ja pokupio taj virus. Gdje, ne znam. Vjerojatno na poslu. Zasto bih peglao robu kad nitko od mojih na poslu to ne radi? I jos ce misliti da sam uobrazen, zar ne?

Kad me vidite kako setam okolo u pidjami znat cete da je bolest ipak uzela maha i da su mi sanse oporavka nikakve...


- 02:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (18)
Listopad 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Zivot Dr. Q, modernog hrvatskog emigranta, u obecanoj zemlji

Linkovi