subota, 10.04.2010.

And now something completly different :)

Mali izlet u elektro - pop vode :). Naime pjesmu grupe Nipplepeople "Sutra" sam čuo prije 2 dana i oduševio se, pa na njihovom blogu pronašao materijal za remix i jednostavno nisam mogao odolit malo se poigrat sa temom.
Malo sam bio u žurbi jer im je rok za prijavu remixa 11.4. tak da sam imao jedva dva dana + cijeli dan na poslu....Hvala puno mojoj dragoj ženici za razumijevanje mojeg noćnog bdijenja :).
No evo, rezultat je tu, naravno besplatan za slušanje. Komentari dobrodošli.

| 13:20 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>

0

Copyright © Ambient place - mail kontakt: Danz





opis slike
Ambient place je blog/website na kojem se nalaze vijesti, informacije i glazba vezane uz mene :). Moje ime je Danijel Horvat, kompoziram glazbu nekoliko godina, nadam se izdavanju albuma (jednog ili više) u skoroj budućnosti.
SVE kompozicije su besplatne za slušanje i osobnu upotrebu. Svaki drugi oblik reprodukcije i javne izvedbe nije dozvoljen, te se ne smije koristiti bez dozvole autora.
.......................................
Ambient place is a blog/website with news, info and music connected to Seraphus. My name is Danijel Horvat and i'm composing music for several years hoping to publish one or more albums in close future.
ALL music is free for listening and personal use only. Any other means of reproduction or public use is strictly forbidden and cannot be done without constent of the author.


opis slike
opis slike opis slike
Linkz
.....................
YouTube Seraphus
.....................
ElConStiDo - jedan od naj bendova sadašnjice
.....................
Seraphus - last.fm
.....................
Jajo vs Rest of Universe :)
.....................
opis slike