Izložbeni prostor ;)
Moje klavijature :)
Image Hosted by ImageShack.us

One koje bi volio imati ;)
Image Hosted by ImageShack.us

Još kul klavijatura
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Donirajte krv!!


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Live from Graz, Styria

30.06.2007., subota

In Memoriam

"Everything that has a beginning has an end"

Jučer je konačno završilo jedno razdoblje mojeg života. Ceremonijalnom podjelom maturalnih svjedodžbi završili smo srednjoškolsko obrazovanje i stali na prag "odraslosti".No svima će nama ove 4 godine ostati neizbrisivi dio naših sjećanja, jer je upravo to razdoblje većinu nas pretvorilo u oblikovane osobe.

Još se dobro sjećam onog rujanskog dana prije 4 godine... ravnateljica održava govor dobrodošlice i čita popise razreda dok novopečeni gimnazijalci okupljeni u svečanoj dvorani uzbuđeno pogledavaju oko sebe tražeći poznanike, te nove razredne kolege. Bio je to početak jednog putovanja koje je završilo jučer, na istom mjestu, no u ponešto drugačijim okolnostima. Više to nije bila gomila uzbuđenih i nesigurnih tinejdžera, nego skup ponosnih mladih ljudi spremnih uzdignute glave zakoračiti stazama svoje budućnosti.

Naravno, svaki put je lakši kada njime ne kročite sami, te se spominjem mojih suputnika... IV. e razreda. Bila mi je nevjerovatna čast i zadovoljstvo biti dio te jedinstvene zajednice u svim njezinim trenucima... trenucima tuge kao i trenucima radosti. Zahvaljujem vam se svima još jednom na toj časti, te na svim lijepim i manje lijepim epizodama koje sam proživio u vašem društvu. Uvijek ćete zauzimati posebno mjesto u mojem sjećanju.

Red je da se osvrnem na osobe koje su svoje živote posvetile upućivanju generacije za generacijom mladih ljudi na životni put... na naše profesore i profesorice. Hvala vam za sve vaše vrijeme, strpljenje i trud kojeg ste uložili da bi od nas stvorili ljude. Nadam se da ćemo ispuniti vaša očekivanja!!
Poseban pozdrav uputio bi našoj razrednici, prof. Ivanki Bujan - Slamić!!

Što još reći na kraju - osim da se nadam da to nije kraj?? Želim vam svima sve najbolje, kojim god životnim putem krenuli. Želim da ostvarite sve što ste od života zaželjeli, i još više od toga. Želim vam da upišete fakseve koje želite upisati, te da postanete doktori, inženjeri, magistri... Želim da u životu pronađete ono najbitnije - ljubav, sreću, te smisao i ispunjenost!!

No matter where I will go or what I will do, i shall always remember this time and its people.


Image Hosted by ImageShack.us

- 11:14 - Ze Public Opinion (14) - Ajmo malo trošit papir! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Fotografije svih vrsta i podvrsta...inace moji osvrti na sve i svasta


Koliko vas je već lobotomizirano:




It is time for:

Tonight, your host is...
ex-gimnazijalac (PSHG)

19 god

single

klavijaturist

ronioc

badmintonaš

rezidentni fanatik za razne gluposti (LotR, ex-MtG, ex-MW)

povremeni fotoreporter za izlaske.net

that´s me




More about me:

Image Hosted by ImageShack.us
VFA - 31

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


M$N: anton.sentic@hotmail.com


System Of A Down - FOREST

Walk with me my little child
To the forest of denial
Speak with me my only mind
Walk with me until the time
And make the forest turn to wine
You take the legend for a fall
You saw the product
Why can’t you see that you are my child
Why don’t you know that you are my mind
Tell everyone in the world, that I’m you
Take this promise to the end of you
Walk with me my little friend
Take this promise to the end
Speak with me my only mind
Walk with me until the end
And make the forest turn to sand
You take the legend for a fall
You saw the product
Why can’t you see that you are my child
Why don’t you know that you are my mind
Tell everyone in the world, that I’m you
Take this promise to the end of you
Take this promise for a ride
You saw the forest, now come inside
You took the legend for it’s fall
You saw the product of it all
No televisions in the air
No circumcisions on the chair
You made the weapons for us all
Just look at us now
Why can’t you see that you are my child
Why don’t you know that you are my mind
Tell everyone in the world, that I’m you
Take this promise to the end of you

Bon Jovi - IT'S MY LIFE

This ain't a song for the broken-hearted
A silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud

Chorus:
It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life

This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your own breaks

Chorus:
It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life

Better stand tall when they're calling you out
Don't bend, don't break, baby, don't back down

Chorus:
It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive

Chorus:
It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life!