Vrtlog jedne male lutalice

just.. like that

Sjedim u mraku svoje sobe, mjesta mog nekadašnjeg utočišta. Izgubljena, sjedim na krevetu. Čuje se šum vjetra i rominjanje kiše izvana. Radio svira, tek jedva čujno.
Čudno je. U sobi koja je bila utočište. Hoću plakati, vrišati.. a ne mičem se. Hoću pobjeći. Želim biti zagrljena. U sobi je miris tvoj, miris osobe koja mi fali, miris moj u tragovim izgubljen.. Hladni vlažni zrak ulazi kroz otvoren prozor.. Sve se miješa i gubim se..
Zatvaram oči. Zamišljam da me zagrliš. Kako je to ugodno. Otvaram oči. Pogled se gubi u mraku koji se nadvio nad grad. Tek pokoje svjetlo se vidi u daljini. Pokušavam ne slušati radio, koji kao da zna koje pjesme svirati. Nadam se da će netko doći, spasiti me. Zagrliti bar na tren. Pogled mi iz mraka biježi na mobitel, koji šuti već cijeli dan.
Vrata se otključavaju. Smijeh mojih cimerica i prijateljica. Pale svijetlo, mijenjaju radio postaju, oduzimaju mobitel iz ruke i grle me. Ne mogu ne nasmiješti se. Doduše kiselo. Ali eto.. oblačim najdraže traperice, neku majčicu koju su mi odabrale i raspuštam kosu. Uzimam cipelice i odlazim. Srce mi još uvijek muklo tuče. Želim se vratiti u mrak sobe, nekadašnjeg utočišta. Vožnju autom niti ne doživljavam. Ulazimo, glazba, svi se smiješe i plesuckaju okolo..
Sjedam na jedan mali kauč, tobože pripremajući se za ples. Cipelice su napokon na nogama, ali nekako ne želim na podij. Ne osjećam se sigurno. Kao da lebdim sve niže u ponor bez mreže. Drugačija muzika. Momci drsko pitaju djevojke oko mene za ples.. Odlaze, zagrljeno počinju plesati na podiju. Još više mi postaje hladno, i stišćem svoju jaknicu u zagrljaj. Imam dojam da to traje vječno...
Ipak.. možda.. U stvarnost me vraća nečiji topli zagrljaj. Dobim poljubac u obraz i ruku da me podigne. Novi zagrljaj i mrežu u mom ponoru. Barem nakratko. S tugom i strahom ostajem u zagrljaju, pratim njegove lagane i nježne kretnje...

04.06.2009. u 13:37 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Poneki osjećaji i misli, poneka pjesma, ponešto mene..

Linkovi

Blog.hr


ako mi slučajno poželite nešto reći..

amaryllian


oni koje rado posjećujem..

nutella - frendica i plesačica yes

dijamantić - super frend i jedan od mojih plesača kiss
no

kayleigh - netko poput mene, a opet toliko drugačiji wink kiss




poneki stih..

Painful..

Tiho ove noći,
dok grad tone u san,
obasjana svjetlošću mjeseca,
grijana toplinom zvijezda,
osvježena kapima kiše,
moje srce treperi
lako poput vjetra,
kao rosa na travi,
kao san na jastuku...
Miris tako poznat,
dodir tako nježan,
osjećaj neponovljiv,
jedinstven za sva vremena...
Sa osmijehom na licu,
toplinom u srcu...


x x x x x x x x x x

With you...

I'm standing on a bridge,
I'm waiting in a the dark,
I tought that you would be here by now.
There's nothing but the rain,
no footsteps on the ground,
I'm listening but there's no sound.

Isn't anyone try to find me?
Won't somebody came take me home?

I'm looking for a place,
searching for a face,
is anybody here I know?
Cause nothing's going right,
and everything's a mess,
and no one likes to be alone..

Isn't anyone try to find me?
Won't somebody come take me home?


x x x x x x x x x x

Lost and found

I am a teacher, came to reach you,
take the old words back to you!
You were lost, but I found you
and it's your choice what to do!

I've learned a few things,
as I traveld through the years
through the door of evermore!

I came through fire, came through the water,
through the oily serpents kiss..
Climbed a mountian, chased a dragon
threw myself in the abbys!

Do I makle myself familiar to you now?