< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni...



Živim u najlipšem gradu na svitu!
Tipična splićanka:))
Image Hosted by ImageShack.us
20 ljeta...
Studentica Ekonomskog fakulteta u Splitu!
Plavuša!!! (zato ipak ne zamjerite male gluposti:))

Puno puta sam se opekla na prijateljstvima,ali život ti sve to nadoknadi... Sad imam par prijatelja,ali za njih znam da me nikad neće iznevjerit i da će u svim životnim situacijama biti uz mene...
Mojca, Andrea i Marin zauzimaju upravo takvo mjesto u mom srcu.S njima sam proživila jako puno lijepih dana,ali oni su i ti koji su mi dali podršku tijekom onih ružnih dana... Zajedno proživljavamo doba odrastanja i veselimo se svemu što nas čeka u životu:))

Još jedna moja mala radost i pravi prijatelj je moja Luna...Pas... najvjerniji čovjekov prijatelj... Dugo je imam,tako da ona jadna proživljava sve moje dobre i loše dane već duže vremena:))

Sretno sam zaljubljena...:)))... U jednoj osobi sam pronašla sve ono šta mi treba...i, ponekad se i sama čudim kako sam tako mlada naučila tako snažno volit,a stvarno ga volim... Sretna sam jer neki ljudi nikada ne nađu svoju pravu ljubav...svoju srodnu dušu... A meni se to eto, u 11.mjesecu 2005.godine dogodilo:)
Image Hosted by ImageShack.us

Iako ljudi na prvi pogled misle suprotno, poprilično sam jednostavna osoba... Ne tražim puno za sreću... Obožavam usrećiti druge ljude,ali ih i pustiti da oni mene usreće... Puno od sebe dajem, ali puno i dobivam...:))

Uživam u izlascima sa prijateljima i momkom,jer je dobra zabava zagarantirana:)

Obožavam glazbu...cjenim skoro sve vrste glazbe,ali neke ipak malo više od drugih:))
Uglavnom slušam pjesme koje me "pogode u srce",pa nemam neki razrađeni repertoar...a najnovije CD-ove kupim samo od Olivera i Gibonija (ipak sam dalmatinka koja uživa u mediteranskoj glazbi) i od Tonyja, dakako:))
Mogu stvarno svašta poslušat,ovisno o raspoloženju, šta će se najbolje odrazit kroz moje postove:))

Obožavam ljeto...jednostavno uživam u svakom danu...a uglavnom ga provodim na svojoj vikendici na Čiovu...
Image Hosted by ImageShack.us

Volim i mrzim još puno toga, nema smisla da sve otkrijem na samom početku... Ako i dok budete čitali ovaj blog saznat ćete dosta toga o meni... I moje vrline, ali i moje mane... Moja razmišljanja i percepcije... I do sad sam blogu otvorila dušu, kako se kaže, pa ne vidim razlog da odsada bude drukčije:)

PUSA od vaše Amaris!:))

Linkovi

Blog.hr
Splitski portal
INDEX portal
Net.hr
Google
Imageshack
Vip.hr



Blogovi koje čitam ovih dana:))

...NINY...

DZEPNA VENERA

SS

PLAVOOKA

LAKEISHA

GADURA

Princess AMI

HANNAH2

LEPA DO BOLA

MIRJAM

TAJANSTVENA



obavezno pogledat:
MI TREBAMO TOPLI DOM

...Neke riječi te dirnu u srce...

Image Hosted by ImageShack.us
->Teško je umrijeti kad ništa ne boli,a još teže preboljeti koga srce voli!
-> TKO TE NE ŽELI, TAJ TE NE ZASLUŽUJE!!!
-> Kada imaš dečka, iskreno ga voli. Nemoj da ga varaš, upamti, to boli!
-> Vodi ljubav dok si mlada,kad ostariš, nemaš kada! :)
-> U ovom životu nije bitno ono što zaslužuješ, nije bitno ono čemu se nadaš, bitno je ono što sam uzmeš!
< Voli me da te mogu voljeti, drži me da te mogu držati.
< Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao.
< Gdje je jedna ljubav, tamo drugoj mjesta nema.

< Kad je u srcu plamen, neka će iskra izletjeti i na usta.
< Postoje dva suprotstavljena načina kako čovjek može voljeti
sebe: nesebično i sebično. Samo prvi način služi samoodržanju,
dok je drugi samouništavajući
< Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala
slobodnom, ostat će ti rado u ruci.
< Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.
< Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
nesigurno ili suviše čvrsto.
< Krhka je ta ljubav, koja se od prvog udarca lomi.
< Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti.
< Samo onda istinski volimo kad više nemamo potrebe da to
kažemo.
< Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na
mjesto.
< Ako tvoja sreća zavisi od postupaka drugih osoba onda zaista ne
možeš biti sretna osoba.
< Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže:
Trebam te jer te volim.
< U ljubavi i ratu sve je dopušteno.
< Ono što nas najneposrednije usrećuje jest vedrina uma-
ova je dobra osobina sama sebi nagrada. Stoga bi razvijanje
vedrine u sebi, valjalo staviti ispred svih drugih težnji.
< Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše
drugih ljudi.
Image Hosted by ImageShack.us


PJESME KOJE ČESTO SLUŠAM ZADNJIH DANA :

-> jedna iz mog leksikona srcedrapateljskih pjesama
HOLD ME NOW - J.LOGAN

Don't - Don't close your heart to how you feel
Dream Don't be afraid the dream's not real
Close your eyes Pretend it's just the two of us again
Make believe This moment's here to stay
Touch - Touch me the way you used to do
I know Tonight could be all I'll have with you
From now on You'll be with someone else instead of me
So tonight Let's build this memory...
and for the last time

Hold me now
Don't cry
Don't say a word
Just hold me now
And I Will know though we're apart
We'll always be together
Forever in love
What do you say when words are not enough

Time - Time will be kind once we're apart
And your tears Tears will have no place in your heart
I wish I - I could say how much I'll miss you, when you're gone
All my love For you will go on and on and

Hold me now
Don't cry
Don't say a word
Just hold me now
And try To understand that I hope at last you've found
What you've been searching for
And though I won't be there anymore
I will always love you

Don't say a word
Just hold me now
And I Will know though we're apart
We'll always be together
Forever in love
What do you say when words are not enough
What can I say now My words are not enough

-> jedna od Joksimovića...
SUPERMEN - MERLIN I JOKSIMOVIĆ
Image Hosted by ImageShack.us
Kako se pise ljubav, dali kao jedna rijec?
ili su to uvijek barem dvije najmanje
ljudi se od uvijek sastaju,vole i jos uvijek rastaju

OPROSTIT CU JOJ SVE
nisam ja supermen
pa da mogu to na ledjima da ponesem
UGOSTIT CU JOJ SNE
bolje im' je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promijene

Ljubav se ne pise tako,oko za oko zub za zub!
O' ne ja nemogu vise,ja sam stigao na rub
Svaka mi rec strazu dobija, svaki mi most na Drini cuprija

Sta je to sveto nocas i vjecno ,
Zivot je sivi
Sveto je ono pred cim drhitis a cemu se divis

OPROSTIT CU JOJ SVE
nisam ja supermen
pa da mogu to na ledjima da ponesem
UGOSTIT CU JOJ SNE
bolje im' je kod mene
neka spavaju sve dok se ne promijene..


--->meni je ova pisma super:)) Adios le pido
Image Hosted by ImageShack.us

Que mis ojos se despierten
con la luz de tu mirada
yo a Dios le pido
que mi madre no se muera
y que mi padre me recuerde
a Dios le pido

Que te quedes a mi lado
y que más nunca te me vayas mi vida
a Dios le pido
que mi alma no descanse
cuando de amarte se trate mi cielo
a Dios le pido

Por los días que me quedan
y las noches que aun no llegan
yo a Dios le pido
por los hijos de mis hijos
y los hijos de tus hijos
a Dios le pido

Que mi pueblo no derrame tanta sangre
y se levante mi gente
a Dios le pido
que mi alma no descanse
cuando de amarte se trate mi cielo
a Dios le pido

Un segundo mas de vida para darte
y mi corazón entero entregarte
un segundo mas de vida para darte
y a tu lado para siempre yo quedarme
un segundo mas de vida
yo a Dios le pido

Que si me muero sea de amor
y si me enamoro sea de vos
y que de tu voz sea este corazón
todos los días a Dios le pido
que si me muero sea de amor
y si me enamoro sea de vos
y que de tu voz sea este corazón
todos los días a Dios le pido
a Dios le pido

--->ne znam ko je piva,al pisma je cool!:))

Krivo ti je, viđaš me sa njim
Šta je, tu je, pomiri se s tim.
Natjerao sam si me na to
Sad od svega dolazi ti zlo!

Iz inata, tebi, samo tebi
Činim, evo, što do jučer nebi
Mjesto tvoga lančića od zlata
On me grli tebi iz inata...

Nisam htjela iz naručja tvog
Kunem ti se, svjedok mi je Bog.
Ja čekala, a ti pored nje
Istom mjerom vratit ću ti sve!

Iz inata, tebi, samo tebi
Činim, evo, što do jučer nebi
Mjesto tvoga lančića od zlata
On me grli tebi iz inata...

--->još jedna od Joksimovića

Jutro budi me
vazduh miriše na nevolju
jutro krevet moj veći je za broj
ti nisi tu i kada razmislim
ne mogu a da ne mislim...

Sve što sam ti radio
sebi sam uradio
nisam znao sam šta hoću
dok si čekala me noću
topla, pospana i bosa...

Poruka na vratima
ključeve si vratila
piše želiš mi svu sreću
a ja znam da nikad neću
preko tvoga ponosa, crnokosa...

Sad znam da mnogo pre
ti si znala sve i ćutala
ma nek te sanjaju
al ja te imam tu meni šaputala
dugo se borila, od svega se umorila...

Moja si crnokosa, neću preko ponosa
ti si ta crnokosa, topla, bosa pospana
moja si crnokosa, neću preko ponosa
ti si ta crnokosa....

---> Toše Proeski - Srce nije kamen

Ne zaboravi nikad na tvojoj sam strani
Da voliš me niko ti neće zabranit
Još minut pa ponoć i suza za kraj
Al tu sam za tebe znaj

Srce nije kamen, ne srce nije kamen
Da ga samo baciš iz kaputa
kao kartu poslije puta
Srce nije kamen, ne srce nije kamen
Kad pukne na dva dijela nije vrijedno
Jer više ne kuca ko jedno
Srce nije kamen

Tebi je lako proglasit me greškom
Skupit sve stvari i otić sa smješkom
Sad ti je lako,a loše kad krene
Onda se sjetiš mene

U dušu me tvoj pogled tako
Lomim se pucam ko staklo
Kako da kažem ti zbogom
Kad sve gubim s tobom

---> Tony Cetinski

Ispod jastuka mirisi kašmira,
za nas će nočas svirati tužnu
pjesmu tu.

Umrijeti od ljubavi,
dok mjesec pada na nas,
reci dal bi za nas bio spas.

Nema duša snage te da bori se
Ovo je za nas put bez povratka

Jer ti odlaziš večeras
Samo prate te suze nebeske

Sa sto dugih godina
Bog me kaznio bez tvog dodira

Nek te zagrli neko sretniji
čuvali te svi dobri anđeli
Samo nekad me nađi da nam se
Zvijezde sve zapale



---> LEDENA

Po našem starom žutom soliteru
priče idu u istom smjeru
svi govore da si ledena

A kad te vide ti si uvijek sama
nećeš ni da pričaš s nama
baš si slatka i vrlo dosadna

I ne znam ko je lud
da se na tebe pali
kad ti nešto u glavi fali

Ne zanosim se jako često
i dobro znam gde mi je mjesto,
a mjesto je moje kraj tebe.

A ja sam opet lud
pa se na tebe palim,
jer samo ja ti u glavi falim

Obuci ću sve bijelo, čisto,
bijelo, providno uz tijelo
a tvoje crne oči, oči crne
gledat će me vrelo

Ubrat ću dve ruže majske,
ruže da ti kosu zlate
pozvat ću svirače da nas noćas
kroz grad prate

Ni ledena ni dosadna
ti nećeš biti
do jutra ćeš sa usana
ti mojih piti...

Svaštara...

A koliko vas je bilo....saznajte ispod! :)))
Hit Counter
Hit Counter





online




petak, 04.01.2008.

Prekrasne prinove

Prije svega, sretan Božić (sa zakašnjenjem) i sretna i uspješna Nova godina (za to nikad nije kasnosmijeh)

Ja sam za novu godinu dobila prekrasan dar od moje Lunči...cerekcerek

Lunica je okotilacerekcerek:partycerek
30.12. rano ujutro okotila je 4 preeeekrasna psića...

Ne znam šta da vam kažem...
Sve je to na neki način bilo (i još je) tako nestvarno...
Malci su stvarno prekrasni... a moja slatkica je sve to sama odradila i podnila vrhunski....thumbup

Kupili smo joj i novu, veeeeeliku košaru iz koje se uopće nije micala prva 3 dana, čak smo joj i hranu donosili i jela je iz ruke...
Sad je već malo navikla, a i malci su je izludili, jer stalno sisajucerekcerek, tako da se makne na pola sata i dođe kod nekog od nas da je se češka...

Kraljica, nema štacerekcerek

Već mi je sad muka od pomisli da ću se kroz neka 2.5mj morat odvojit od malih pahuljica... stvarno tragično...

Evo vam par slikica, nema ih puno, jer nisam ni malu mamu ni djecucerekcerek tila uznemiravat previše...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Eto, toliko od mene za sada...

- 21:04 - Komentari (31) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>