.:ma crib:.

.:ma crib:.

01.12.2006., petak

"O muškarcu sve ovisi"


Image Hosted by ImageShack.us


...may the condom be with you...

Evo, nesto malo povodom danasnjeg dana, o sve vecem problemu od pocetka '80-ih godina..

"Danas, 1. prosinca, u Hrvatskoj se, ali i u cijelom svijetu, obilježava Dan borbe protiv AIDS-a, sve prisutnijeg problema koji nema samo veliki utjecaj na zdravlje, već i na društveni život oboljele osobe.

Procjenjuje se da danas u svijetu živi oko 36 milijuna ljudi zaraženih smrtonosnim HIV-virusom. Premda se stanje u nekim razvijenim zemljama bitno poboljšava, u svjetskim razmjerima nema razloga za optimizam. U svijetu se svake minute zarazi 11 novih osoba.

Hrvatska pripada zemljama niskog stupnja obolijevanja od AIDS-a. Od prvoga zabilježenog slučaja 1986. godine do danas, oboljelo je 159 ljudi, od čega je dosad umrlo 93. (...)"


"(...) Većina oboljelih su mladi muškarci, između 25 i 49 godina, i to mahom pripadnici rizičnih skupina, homoseksualci i promiskuitetne heteroseksualne osobe koje su duže vrijeme boravile u inozemstvu. Žene čine 15 posto oboljelih, i to većinom supruge oboljelih muškaraca koji su živjeli u zemljama s velikom raširenošću AIDS-a. Od AIDS-a je oboljelo i dvoje djece HIV pozitivnih majki.(...)"

(www.iPortal.hr)

AIDS se u Hrvatskoj registrira isključivo unutar grupa povećanog rizika i dominira u grupi homo/biseksualnih muškaraca (46%).

(www.plivazdravlje.hr)



- 14:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

my my my

...u mislima ja stvaram nemoguce slike, u stvarnom zivotu pokreće me mašta...

myspace

myspace



Free Web Site Counters

Linkovi



Image Hosted by ImageShack.us
...to je frajer....
Image Hosted by ImageShack.us
ou yeah...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
myspace


myspace




Neke moje crtarije...





U noci

Dok snijeg vani beskrajno pada
U mojoj sobi tisina vlada Samo se spokojno cuje pucketanje peci;
nema struje

I dok u ove sitne sate
Tuzno snijeg gledam
Slusam ono pucketanje i razmisljam:
Jos jedna probdivena noc je iza mene
Sjetim se tebe
Pa mi suza krene.

By: me