.:ma crib:.

.:ma crib:.

26.11.2006., nedjelja

The Report.

Petak, 24. Dolazi vecer, vec se smracilo, a poziva niotkud....ipak, stigao je, preko icq poruke. Vlak za Varazdin kretao je oko 9:20. Mi, Blush, Medo, N.R. & ja, nađosmo se na Buzovcu-Guzofcu :) u 9:15. Vlak je dosao i fino smo se smjestili.....krenusmo. I tak, kurimo mi polako, dosli do glavnog kolodvora(gdje se inace malo duze stoji) i stojimo mi pa stojimo! Nakon nekog vremena dojde kondukter (ili kaj je vec bil) s vanjske strane i pokuca na prozor, mi otvorimo i kaze on nama da je neka mašina (rofl) udarila u vlak i do daljnjega stojimo a mozda ce doci neki bus da nas preveze....i nis, tak, cekamo mi jos, kad se ovaj vrati do nas i kaze da bus dolazi za 45 min. kaj nas preveze....naravno, nismo namjeravali toliko cekati, pa smo obavili koji poziv i N.R.-in otac nas je prevel do VŽ-a. Napokon smo dosli! Blush imala rodjendan, pa se sve lijepo poklopilo... Nakon 1. runde smo isli malo po vz-u i trazili gdje ima nes za jestnjami...odluka je pala - McDonald's....na samu pomisao...headbang ...al dobro, na kraju sam si jos i uzela cheeseburgera...a kasnije mi je od njega bilo zlo...namcor Zatim se vratili, pa malo plesali, clubbin'...i doslo vrijeme odlaska...vlak je isao oko 2:20....zurimo se mi na vlak i stigli smo....tak, cekamo mi malo...a vlaka nema! Onak, idemo mi jos jednom provjerimo kad nam tocno pise i vidimo u 2:20!...malo nam je cudno bilo....i vidimo mi neku poruku ili kaj vec, da je taj raspored istekao, dakle prvi sljedeci vlak je bil onaj 10 do 5 !! Lood!!! A nis, kaj bumo mi, vratili se do Fashiona...vec su svi bili otisli...i tam smo bili dok nas prakticki nisu poterali van..onda do kolodvora...tam se smjestili na klupicu i prosjedili "prekrasnih" sat i pol, ko slusajuc muziku, ko ne smijeh....kad je vlak dosao s olaksanjem smo se smjestili...meni je tak fino bilo unutra kaj sam htela zaspati i opce mi se nije islo van..!!! Eto, natrag na Buzovec, na bicikl i doma.....sve u svemu..nezaboravno....i da: Klošarenje 4 life!! rofl & Hustlin', hustlin', hustlin' rofl ...kak su neki rekli..smijeh


Za kraj evo 2 slike....s moba, pa su malo mutne,...


Ovo smo nas tri cure...

...i nas pimp!
cool...rofl

hm....i to bi bilo to za 5ak !...otprilike..wink
- 19:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

my my my

...u mislima ja stvaram nemoguce slike, u stvarnom zivotu pokreće me mašta...

myspace

myspace



Free Web Site Counters

Linkovi



Image Hosted by ImageShack.us
...to je frajer....
Image Hosted by ImageShack.us
ou yeah...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
myspace


myspace




Neke moje crtarije...





U noci

Dok snijeg vani beskrajno pada
U mojoj sobi tisina vlada Samo se spokojno cuje pucketanje peci;
nema struje

I dok u ove sitne sate
Tuzno snijeg gledam
Slusam ono pucketanje i razmisljam:
Jos jedna probdivena noc je iza mene
Sjetim se tebe
Pa mi suza krene.

By: me