<body> postnovogodišnji, prvi ovogodišnji... - alsinija. always in love. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

alsinija ukratko

Sve što o meni trebaš znati, rečeno je već. Tko zna, zna. Tko ne zna, čita. I saznaje: bitno je očima nevidljivo...
Kome trebam privatno, TU sam


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sinj
Halova njušilica:


...

Copyright by alsinija.

CREDITS

picture: JulieCerise
base code: blogskins

postnovogodišnji, prvi ovogodišnji...
utorak, 02.01.2007.

sretna Nova bla bla bla bla
.........................................

već sam negdje napisala, datumi mi ne znače puno. pogotovo ovi ko fol znakoviti. je, slavi se, ali slavi se i Majmunovo pa niko ne zna kad je to točno :-)
inventure za kraj godine radim samo na poslu. ove moje privatne, radim svako toliko. kad se skupi.
prošla mi je godina bila izuzetno teška i u dosta stvari odlučujuća. psihički, mislim. puno se izdešavalo , puno se toga pokazalo i otkrilo. i nije mi žao. tako je trebalo biti.
po jutru se dan poznaje. dosad baš nisam bila siguna. doček 2006-e bio je ...pa da, nije ga bilo. bio je upropašten. tuđom krivicom. godina je sličila na taj doček. ne ponovila se.
ovaj doček... neplaniran. izabran linijom manjeg otpora. i besparice. i želje da budemo na okupu, pa makar na rivi s bocom u škartocu. i dobro je bilo. ali ne ponovilo se. što je sigurno, sigurno je.
tako. inventuru sam si napravila već prije. podvukla sam crtu i zaključila bilancu. neke stavke ostaju otvorene. neke se zatvaraju same od sebe. što se može. tako je kako je. nemam ni ja tolike resurse kolike mnogi misle da imam. stari se, brate. i troši se to. a ponovno punjenje je izrazito zahtjevno. i traje li ga, traje. ne stigne se. nema se...
jutro poslije obično se izrodi puno kajanja zbog protekle noći. bilo ih je i kod mene takvih. nitko nije bez grijeha, pa ni ja nisam iznimka. bilo pa prošlo.
ovo jutro sam se zaljubila. ponovno. zaljubih se opet u svog dragog. iz više razloga. jedan od bitnijih krio se u našem nesputanom smijehu u novogodišnje jutro, u kojem se pokazalo više nego noć prije, ili dan poslije. takvo jutro je nešto što bih vam svima poželjela. jedanput godišnje, najmanje.
i tako. dobro je počelo. i imam dobar osjećaj. za razliku od prošle godine. osjećaj me rijetko vara. prošle sam si godine poželjela da budem sretnija, opuštenija i vjernija sebi. koliko sam u tome uspjela, neka procjenjuju oni koji su mi bliski. ove godine želja je drugačija. ali je od srca...


NE opterećujete se glupostima i trivijalnim stvarima. Život je prekratak za takve pizdarije. a ako se ipak bavite takvim stvarima, prihvatite činjenicu da nekim ljudima to nije tako bitno kao i vama. I ne ljutite se na to. Svatko ima svoj sustav vrijednosti. Na vam je da to prihvatite kao činjenicu, a ne kao rat za dokazivanje što je bitno, ili tko je u pravu. opustite se. Vrag odnija prišu, sve to dođe na svoje kad se ne opterećujete previše.
AKO imate malo više ili čak previše slobodnog vremena, ne trošite ga na ovo gore navedeno. Izađite vani, prošetajte, napišite koje pismo/SMS/mail nekome kome dugo niste. Shvatite koliko je život lijep. I jednostavan. Ljudi ga sami sebi kompliciraju.
VOLITE SE. ljubav je besplatna, a osjećaj neprocjenjiv.
ŽIVITE. Sami najbolje znate kako. Ovo vam je jedina prilika koju imate.



| 3 | Komentiraj | Isprintaj | #
eXTReMe Tracker


<< Arhiva >>