< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

IME. FRANKOmah
PREZIME: NAKIĆ
IMAN: 17 GODINA
ZOVU ME: MACAN, BUĐI ,FRANE.
SLUŠAN: SVE ŠTA MI DOĐE POD RUKU
IDEN U: DRUGI RAZRED MEDICINSKE F. T. TEHNIĆAR
VOLIN: SVE I SVAŠTA i I ČOKOLADU
NEVOLIN: NIKOGA I NIŠTA

MOJ BROJ MOBA JE: 098 538 694
MOJ MSN JE: alpha_macan@hotmail.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnaughty

Linkovi

Antonia
Kata
Kristina
Darko
M@J@

Image Hosted by ImageShack.us

...Fun...

Image Hosted by ImageShack.usparty


JEDNU MLADOST
IMAM SAMO SRCE JEDNO
ALI MI NISMO ZAJEDNO
GENERACIJA SE RASTAJE I DIJELI
TEBE SU MI UZELI...
headbanglud

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 28.02.2007.

KAKO SAM GLUP

..................................
eto moran napisat novi post o mome zanimljivom životunaughty
a neznan šta ću pisat
prikinija san sa curon i to bez nekih dobrih razloga
alim šta ću ka se meni sviđacerek jedna ženskanaughty koju vjerojatno nika neču imat.......
život je jeben ali šta ću
sviđa mi se toliko da vjerojatno ništa neću pokušavat jer bi tako moga izgubit
super prijateljicu........
...............................
..................................
u subotu san opet bija vankapartynjami
i nalijaparty san se ko stoka i poslin toga san još riga
ne baš lip prizor ................
no dobro je šta iman super prijatelja koji su me lipo odveli kući
.........i ka san doša kući nako pijan i a nažalost mate i čaća su još bili budni
malo su se deraliburninmad ali prošlo je ok samo možda ovu subotu nema vanka
ali provat ću ih izmolitblabla da me puste..........
ali sver se bojin...a i šta ću radit u dosadnome gradu uvik je sve istopuknucucoolzaliven
.......................

................................
i šta bi van još moga reć pozzz svima
kissssssssssssssssssssssssssssssssskisskiss
a posebno ***** *****
volim vas sveheadbangrolleyesludmahnjamipartywavemahkisskiss



| komentari (32) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.