< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni

IME. FRANKOmah
PREZIME: NAKIĆ
IMAN: 17 GODINA
ZOVU ME: MACAN, BUĐI ,FRANE.
SLUŠAN: SVE ŠTA MI DOĐE POD RUKU
IDEN U: DRUGI RAZRED MEDICINSKE F. T. TEHNIĆAR
VOLIN: SVE I SVAŠTA i I ČOKOLADU
NEVOLIN: NIKOGA I NIŠTA

MOJ BROJ MOBA JE: 098 538 694
MOJ MSN JE: alpha_macan@hotmail.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnaughty

Linkovi

Antonia
Kata
Kristina
Darko
M@J@

Image Hosted by ImageShack.us

...Fun...

Image Hosted by ImageShack.usparty


JEDNU MLADOST
IMAM SAMO SRCE JEDNO
ALI MI NISMO ZAJEDNO
GENERACIJA SE RASTAJE I DIJELI
TEBE SU MI UZELI...
headbanglud

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 29.01.2007.

nešto pametno

kisskisskissheadbangheadbangzijevzalivenzalivenzalivencerek
evo me u gradskoj sa sestron i prijateljen pomalo ih maltretiran

evo novi post nakon one stanke

a u međuvremenu mi se dogodilo puno toga ružnoga

mate i ćača su mi saznali da pušin

ali nisu mi ništa napravili uobićajena procedura zašto i kako ali to je sve

obeća san in da neću više ali ništa ne jamćin i stvarno ću se potrudit da prikinen

ali ako ne uspijen šta ču.......

ja neznan kako se vama uvik da pisat o nečemu ja još uvik neman inspiracije

i neznan šta ću......

uglavnom moran nać curu do valentinova ovo su mali oglasi pa sve lipe

žemske ostavite svoje podatke ode....

ponuda vrijedi do isteka zaliha.....:::::))))

e i molin da mi se svi iz rijeke obavezno jave ode

jer tražin izgubljenu prijateljicu


i to je moj post pun oglasa i eto šta ću van još napisat

ajte bokić i poz svima ljudima dobre volje.....

kisssssss
madheadbangcerekwavewavewaveheadbangheadbangheadbanggreedygreedydeaddeadburninmadburninmadroflrofl



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.