Nakon duuugo vremena.............

EVO MENE NAKON DUGO VREMENA...Kao prvo hvala na komentarima,a kao drugo sorryte kaj tak dugo nisam pisala post..ali nije mi se dalo...Ima toliko toga kaj bi trebala napisati,pa neću sve nego samo ono kaj je najvažnije...U prošli petak je održan DPH Žeravinec..Bilo je ok,ali mislim da je naše bilo punnoo bolje..bolje pjesme,ma zapravo sve je bilo bolje.1.mjesto je osvojila neka kojoj su svi išli BUUUUU..2.je Danijela Duh...A 3. je neka plavuša....Prvo mjesto po publici je osvojio Dominik(Dođer)............To bi bilo to o DPH............Nemam više inspiracije za pisanje....E, da sad, sam se sjetila da sam htjela prokomentirat onu novu seriju REŽI ME.Jučer je bila prva epizoda i serija je fkt ZAKON...Malo je brutalna,ali je stvarno dobra.Danas je druga epizoda i jedva čekam...I zaboravila sam reći najnoviju i najbolju novost...DANAS JE BIO ZADNJI DAN ŠKOLE.Jedva sam dočekala i taj zadnji dan..
Evo ga..mislim da bi to bilo sve...
Evo još samo malo spotova...

Evanescence-EVERYBODY's FOOL..




jOŠ MALO evanescenca...



e,da ovo tu sam vidla na nekom blogu i mora ću to prekopirat...baš je fancy.....

burninmadroflkissrolleyesheadbangheadbangmadmouthwashnaughty:lud
blabla:cerekwavethumbupnjaminamcorsmokinthumbup
cerekmouthwashnaughtynutnonoeekyesdeadburninmad
bangpartysmijehpuknucunjaminamcormahludhrvatskazujocool
roflkissrolleyeswinkbangburninmaddeadgreedyheadbang
madmouthwashnaughty
nutzalivenzijevblablacerekwavethumbupsmokinpartysmijehpuknucu
njaminamcormahludhrvatska
zujoludcerekthumbuppartyburninmadnjamithumbupsmokincerek:

srijeda, 04.04.2007. u 14:48 ][ 168 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom ćete blogu moći pročitati neke zanimljivosti iz mog života...

Evo nešto više o meni!!
Ime: Klaudia
Datum rođenja: 26.9.1994.
Živim u: Ivanić Grad
Volim: Iskrenost,obitelj,pizzu i sladoled,prijatelje.....nut
Mrzim: Dvolične i umišljene ljude,...nekoliko osoba....burninmadlud
.......
Prijatelji:Martina R. i Č.,Ivona,Nika,Anamarija,Sanja,Jurković,Barbara..


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






ŠTO NAJRADIJE SLUŠAM:
Image Hosted by ImageShack.us







Mistaken Angel