Festival.....Ples..

Ne znam kak da započnemeekNeki dan je održan školski ples,i kao i
obično napočetku je bilo dosadno,a poslije su svi poludili!!partyrolleyes:headbangOsim toga održana je audicija za
festival "Djeca pjevaju hitove",na koji se nažalost nisam prijavila jer nije bilo pjesme koju sam ja htjela,ali svejedno plešem Jurkoviću (Heleni) sa pjesmom My number one.Osim mene pleše i Martina i Mislav
Pislak!!!Evo neki koji su prošli:moj brat Bernard,Anja,Edita,Iva,Josip....E sad o "školi"...puknucunamcor Jedan moj "prijatelj" iz razreda Neven si je skroz obrijao obrve da bi se u njega zaljubila jedna cura,koja logika!ludbangludA učitelji su imali komentare slične ovom koji je izjavila Rogićka:Pa nije on peder da se brije..!bangUglavnom je sve dobro.U školi je zabavno,dobre ocjene...I tak!A sad moram ići..
BYE!!BYEmahwavemahwave



četvrtak, 08.02.2007. u 17:41 ][ 1 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Na ovom ćete blogu moći pročitati neke zanimljivosti iz mog života...

Evo nešto više o meni!!
Ime: Klaudia
Datum rođenja: 26.9.1994.
Živim u: Ivanić Grad
Volim: Iskrenost,obitelj,pizzu i sladoled,prijatelje.....nut
Mrzim: Dvolične i umišljene ljude,...nekoliko osoba....burninmadlud
.......
Prijatelji:Martina R. i Č.,Ivona,Nika,Anamarija,Sanja,Jurković,Barbara..


Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr






ŠTO NAJRADIJE SLUŠAM:
Image Hosted by ImageShack.us







Mistaken Angel