lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Mala_sa_marsa =)
Komentari On/Off

(: about me :)

Ja sam jedna obična cura,vrlo osjećajna,koja voli uživat u životu,obožava svoje frendove,voli nailaziti na nove,voli se družiti,izlaziti,pomagati svojim prijateljima,uvijek dati savjet ako je potreban,obožava se smijati i obožava biti u dobrom društvu,ne voli kad se viče na nju,kad je tužna,kad pada kiša,kad se posvađa sa dobrim frendovima,kad izgubi nekog svojom krivicom.....Ovaj blog je napravljen kako bi napisala svoje osjećaje ,kako se u tom trenutku osjećam.Sve u svemu vrlo sam sretna osoba,zadovoljna svime što imam.....Većinom sam uvijek nasmijana ali kao i kod svake osobe i kod mene ima jedan mali dio koji je tužan , ne postoji način kako da to opišem.....uostalom shvatit ćete preko postova....




You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow





If you are alone i'll be your shadow,
If you want to cry,i'll be your shoulder,
If you need to be happy,i'll be your smile,
But anytime you need a friend i'll just be me!




Cause you were made for me
Somehow I'll make you see
How happy you make me...
I can't live this life
Without you by my side
I need you to survive...



Only love, sets you free,
And if you serve to fate, then you're my destiny.
Now I know, now I see.
Anything can happen, if you just believe.



When life gives you a hundred reasons to cry,
show life that you have a thousand reasons to smile.




Through the wind I hear your voice, in the clouds I see your name.
Living life without you just wouldnt be the same



“The darkness that surrounds us cannot hurt us.
It is the darkness in your own heart you should fear."



I'm going to smile like nothings wrong,
talk like everythings perfect,
act like it's all a dream,
and pretend it's not hurting me.

srijeda, 20.06.2007.

.....za početak....

Odlučila sam napravit blog za koji će znat malo ljudi,neće pisati osobne stvari o meni,nego događaji iz života koje želim podjeliti sa nekima od vas....Nešto sitno sam napisala u box-u.....mislim da je to dovoljno što trebate znat o meni.Inače nisam osoba koja voli pričat o sebi a pogotovo ne ljudima koje nikad nisam vidjela a kamoli upoznala.Trebam jako dobro upoznat osobu da bi ona mogla saznat nešto poviše o meni.Izgubila sam povjerenje u ljude,nisam više sigurna kome mogu šta reći a da vjerujem toj osobi.Imam par super frendova na koje se mogu oslonit i zbog toga sam jako sretna.Svašta sam pretrpjela u zadnjih 3 godine većinu toga je bilo loše ali sad sam dobro, opet ona stara kakvu svi žele da ostanem,uvijek nasmiješena koja voli nasmijavati druge, i koja obožava pričati gluposti :) .Kao što sam rekla nisam najsretnija osoba na svijetu,imam stvari zbog kojih mogu bit sretna ali kao i kod svake osobe jedan dio mene je tužan i to pogotovo u ovom periodu kad je gotova škola.Žao mi je al neke stvari ćete saznat malo kasnije kad budem bila sigurna u sebe da to mogu napisati!Inače jako sam vezana za svoju mamu,ona je jednostavno moja najveća podrška i moj "najbolji" prijatelj,još jedan razlog zašto sam sretna,ona je jedan dio mene,jedan veliki dio mene bez kojeg nikako nebi mogla!! Užasno se loše osjećam pogotovo danas, jer sam je rastužila i razočarala nečime čime nisam trebala ,mogla sam proć i bez toga ali kad o tome nisam prije razmišljala.Vrijeme vratit nemožemo,treba se znat nosit sa posljedicama! :)
Do čitanja!!

Image Hosted by ImageShack.us

|Komentiraj 8| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.