prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

by: ×skinjara&über bejbi×
-/+

Opis bloga

naj bloog na svijetu sa puno komava i sa puno spotova,videa,pjesma,slika ali će naravno biti najviše postova!!!

slikice napadaju...




glitter-graphics.com


glitter-graphics.com









OVAJ DAN

Ovo je dan dan za ljuubav
Dajem ti srce dobro ga čuvaj
Nebo nad gradom I oblaka dva
Pjevaju sa mnom da volim te ja
Tvoje je rame moja planeta
________________________
Do kraja svijeta
Milijun ljudi I muzika
Pjevaju sa mnom da volim te ja
REF.:
Ovaj dan,ovaj dan meni donosi sreću
Ovaj dan,ovaj dan zaboravit neću
Ovaj dan ti I ja ko da sanjamo budni
Imamo krila I svima smo čudni
Ko otoka dva negdje među zvjezdama

Tvoje je rame moja planeta
Poljubac traje do kraja svijeta
Milijun ljudi I muzika
Pjevaju sa mnom da volim te ja
U očima mi žar
Od poljubaca sto
O bože da li znaš
Kako dobro radiš to
Vijeke uzdaha
u mojim usnama
pjevaju sa mnom da volim te ja
REF.:
Ovaj dan,ovaj dan meni donosi sreću
Ovaj dan,ovaj dan zaboravit neću
Ovaj dan ti I ja ko da sanjamo budni
Imamo krila I svima smo čudni
Ko otoka dva negdje MEĐU ZVIJEZDAMA X4

petak, 28.12.2007.

STAVILA SAM SI DIZAJN...!!!

danas sam našla ovaj cool dizajnsretani odma sam si ga stavila...šta nije cool?nadam se da će te mi punooo comati!!!pozzz od KrAvIcEmah!!!

comajte mi!!!



♥ 13:21 ♥ ...you like gloomy bear... (3) ...or not... &hearts ?


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.