Sreća i smjeh,tuga i bol

29.04.2006., subota

Kako imenovati....

Pa evo inaće danas je jako tmuran dan u zagrebu katastofa,također dobio sam zabrrnu izlazit van danas katastrofa....kaj da radim cijelo popodne sa starim sam doma...da sam bar solo...al nisam....
E da sad tema ovog posta...Znate i sami da je ovaj tjedan bila obljetnica Černobila,mislim nije da sam sad neka pičkica...al mislim da bi im trebalo odati počast,i kad vidim svu tu djecu sa posljedicama od toga...Baš nije ugodan prizor...bolja riječ je katastrofalan prizor....Mislim tužno je to kad vidite djecu kak se tak muče....i sami ćete skužit da nije ugodan prizor...i Kako imenovati tu katastrofu.....Evo baš se osvrćem na današnji svijet i mladež.....Gledam malo i razmišljam i ne znam što se to događa,mislim i meni se događa,al naši stari su drugačije živjeli.....Jebote klinkica s 12 godina trudna i takve stvari,gledam po gradu cure 14-15 godina se zbigecaju da su oku privlačne u minjacima,nemam ja ništa protiv,al nažalost znam kam idu i nažalost kaj radit...idu na cajke a neke od njih ne znaju što to predstavlja...i idu barit dečke koji neće imat pojma kaj su zbarili i to je to....MIslim ok meni se to može kolko tolko šenkat al kaj ne mislite da je ta dob malo prerana....i Kako imenovati tu pojavu.....Također šečem malo po gradu nemam kaj radit doma,a curu nemam,jer me ne žele izgleda...Al gledam po gradu stvarno mislim da nema tolko zgodnih cura u niti jednoj drugoj državi mislim da su hrvatice zbilja najljepše,nema što,očete plavuše,očete crnke,brinete,crvenokose,s pramenovima bez njih...ma divota zbilja...i Kako imenovati tu ljepotu....Evo ovaj post je malo drugačiji od ostalih no mislim da sadrži neke stine,i ako znate čitat između redaka shvatit ćete malo i o meni i kako gledam na svijet oko sebe....pozdrav mojim vjernim čitateljima i prijateljima.....

do čitanja.......
- 14:31 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi