< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

O meni:
ime:Terezija
nadimak:Tera
razr:8.a
škola:5.osnovna
navijam za:Arsenal & Cibaliju
slušam:sve-rap,rock,hip-hop,
punk...sve!!
volim:glazbu,nogomet,mrkvu,aute,motore...
ne volim:jagode,povrće,umišljene ljude


Linkovi









Nickel Back - Savin Me
[prison break song]


mony
manta & laura
samanta
moj bivši blog
matea & silvija
ines
sancy
ana & anja
ivana
barbara
kika
conversica
PB
jerka & duda

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 29.12.2006.

...sretna vaM nova...

...ljudi žao mi je što me nije prije bilo...headbang
...ali nisam stigla...a nije mi se ni dalo...
...evo sad mi došli neki gosti...
...pa meni dosadno i ja se sjetim da odem napisati post...
...nije mi se dalo ići na loke...
...a i stara bi mi srala da dođem ranije tak da nisam otišla...
...jučer je beba bila s nama na lokosima i sprdala je matka...cerekcerekcerek
...kak je dečko dobaaarr!!!njaminjaminjami
...i tak božić je prošo...
...SRETAN BOŽIĆ sa zakašnjenjem...smokin
...u prošlu subotu je bio moikin rođendan...
...bilo nam je luuudo & nezaboravno!!!
...odlično je bilo...
...neda mi se u detalje...
...inače u nedjelju je NOVA GODINA...thumbup
a ja sigurno neću dotle pisati,tak da vam svima želim
lude i nezaboravne provode,SRETNA vam NOVA GODINA!!partypartypartypartynaughty
...ja znam da će nama biti ludo i nezaboravno
...hehe....deaddead
...eto neda mi se baš pisati...
...al jedva čekam 2007. pogotovo prvi dan(oko ponoći)!smijeh
...i loše sam prošla s ocjenama,skoro sam prošla s 4!!
,,,al ove godine,ovo 2.polugodište smo se ja i mony dogovorile ulizivati nastavnicima!ima da prođem sa 6!!party
...i idem kod babe poslije nove ..tak da bit ću par dana...
...odem malo u kino sa sestričnom gledati eragon(onaj lik sa slika iz prošlog posta) !
cool
...idem ja jesti...eto pooose svima...a pogotovo likovima s kojima ja slavim novu godinu!!!
mahmahmahludlud

- 18:16 - Komentari (81) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.