< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

O meni:
ime:Terezija
nadimak:Tera
razr:8.a
škola:5.osnovna
navijam za:Arsenal & Cibaliju
slušam:sve-rap,rock,hip-hop,
punk...sve!!
volim:glazbu,nogomet,mrkvu,aute,motore...
ne volim:jagode,povrće,umišljene ljude


Linkovi









Nickel Back - Savin Me
[prison break song]


mony
manta & laura
samanta
moj bivši blog
matea & silvija
ines
sancy
ana & anja
ivana
barbara
kika
conversica
PB
jerka & duda

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 08.12.2006.

zujo...eo ljudi mene...
...napokon nakoon puuno,puuno dana...
...ma komp mi je stvarno zdrman!
...nije tak jako,al svejedno...
...i ja rekla starom da odnese serviseru...
...on odnio prije 3-4 dana...
...i tek će bit gotov u utorak...
...šta bi dala da bude prije!!
...nego ja sad tu na INf...
...mislim bila sam prošla 2 sata s mojim razredom,a sad sam s c razr.
...ja i moika...tu...
...a ovi nas teraju!
...dečki...
...ma krelci iz c razreda...
...de jedva čekam praznike...
...e da se pohvalim jučer mi je bio BIRTHDAY!!
...ja slavim sutra...
...valjda!
...ići ćemo do grada...thumbup
...bit će dobro...
...a imam jako maalo komentara...
...al nea veze...
...dok moika i manta skupljaju...namcor
...ma mule..hehmouthwashmouthwash
...e da odgledala sam 6 epizoda od zakona braće...
...ma ludaraaa!
...super je...
...ko nije gledo nek što prije pogleda!
...superiška je!
...e da malo kasnim al SretaAn vam Sv. Nikola !
...iiii malo ću vam ostaviti slikica!!!
...a kako me neki likovi iz mog razreda nerviraju!no
...ma sve kreteni...nono
...eto bilo bi dosta od mene
,,,i evo vam ikona...party
...valjda će vam se svidjeti...smijeh
...i promijenila sam dizajn,al mi je malo glup..
...pa ga uskoro valjda mjenjam!! :)
..eto pozzovi mojim frendicama:MOnYiki,SamanTi & LaUri,ines & svima ostalima!!! mahmahwave


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 16:13 - Komentari (168) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.