< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter

O meni:
ime:Terezija
nadimak:Tera
razr:8.a
škola:5.osnovna
navijam za:Arsenal & Cibaliju
slušam:sve-rap,rock,hip-hop,
punk...sve!!
volim:glazbu,nogomet,mrkvu,aute,motore...
ne volim:jagode,povrće,umišljene ljude


Linkovi









Nickel Back - Savin Me
[prison break song]


mony
manta & laura
samanta
moj bivši blog
matea & silvija
ines
sancy
ana & anja
ivana
barbara
kika
conversica
PB
jerka & duda

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 03.11.2006.

...praznici,rođendan,usrano-jebeno dobar-loš život...

...etoo kakvog li naslova...hehe...ma i nije tak loš...
...pogotvo ak je to istina...
...ak mi je usrano dobar-loš život...puknucu
...ma ima vam kod mene svega...
....sranja,gluposti,rođendana.....
...od problema do sreće...
...hehe...zijev
...ajd da počnemo od dobrog...
...ovako: matejin rođendanyes,hmmmmcerek(someone)cerek,
praznici,ono najvažnije!!mislim nema toga puuno...al etoo,
ŽIvi sethumbup
...a ono loše sranja:mamine spikeburninmad,on,
škola...ma cijeli život...sve...!.heheheblablablabla
..al nemogu se žaliti da imam puno sranja,
kad živim dosta dobro...
...neg dosadio mi je blog...to pisanje,uređivanje...nono
...neću još duugo pisati...do mog rođendana...
...otprilike...
...jučer mi je bilo super...
...mony,mateja,manta,ines & laura došle
do mene i mi gledali film...HoNeY...baš je lud film...lud
...cure super plešuuu...a ima i slatkih klinaca...
...Lil' Romeo & Zachary Williams...
...baš su cute...deaddeaddead
...i poslije filma mi učili ples...
...ja malo nemam poojma...
...zato ove super plešš,pogotvo mateja...
...al sad sam shvatila da je HIp-HOp LIFE!!partyparty
...a ne rock,barem ne za mene...a vi rockeri neželim
vaše miššljenje o mojem mišljenju!wink
...inače ko nije gledo HoNey,neg ga pogleda...
...etto dosta bi bilooo od ovog possta...
...sutra je matejin rođendan i nadamo se ludom provodu...
...heh...jedva čekamo...narodnjaci do jutra...
...ovim postom želim MatEJi HAPPY ROĐenDan!!!smijehsmijehkisskissthumbup
-iako je pravi tek za 3 dana-


POZZZZovi cijeloj 5.školi!!!mahmahwavewave i jednom dečku
.........cerekcerek...........


...evvo i slika Lil' Romea i Zacharya!
Image Hosted by ImageShack.us
Lil' Romeo-sada-

Image Hosted by ImageShack.us
-prije-

Image Hosted by ImageShack.us
mali,slatki Zachary...

by:TeRA

- 11:30 - Komentari (213) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.