četvrtak, 04.01.2007.

ejjjjjjjjjjjjjjjj

Evo vratila sam se sa klizanja na salati prvo kada sam isla mislila sam ajd bit ce dosadno sam ja i hana..............................uh.Ali na kraju je ispala sjajna ekipa zato jer smo sreli još Emu,Svena i Dana tak da je bilo zakon.
nazalost nemam bas fotke da ih stavim ali cu ih se nadam slikat iduci put.
I jos sutra ujutro idemo na klizanje pomocu Odmorka negdje oko 13 h bit ce super sam Hana Ema i ja tri super nerazdvojne(katkad) frendice.
sada moram ici papamahwavecerekwink

- 20:51 - Don't just fade away ( 0 scratches) - Leave puddles on the gruond - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

                                                    Designed by: Nlo©